Is iemand deze vimto ijsjes tegengekomen in Nederland?
Er is een terugroep actie voor alpro sojamelk. Echt precies het pak/datum dat ik weggedaan heb omdat ik het raar vond smaken, maar dat was denk al 2 weken terug?
Ik zie net als je 3 weken op een rij vers fruit bij ah koopt je in de 4e week een verspakket krijgt. Haha wat schattig. Ik koop daar sowieso elke week vers fruit.
Waar lees je dit?
Dit verschilt per persoon en niet iedereen heeft het.
Ik moest vijvoorbeeld 3 weken lang 50 euro uitgeven voor een bon van 15 euro
Ik hoorde mensen die 3x 30 moesten uitgeven en dan een 10 euro tegoed kregen, maar inderdaad ook 3x groebne en dan een verspakket.
Dit stond voor mij onder acties en ik ontving een mailtje
Het stond in de app bij mijn albert heijn. Ging er vanuit dat dat voor iedereen was eigenlijk.
wie spaart hier ook de mini’s van de ah? ik heb de appelmoes en mais echt al 4x dubbel inmiddels, maar mis ook nog best veel. misschien dat we hier iets kunnen ruilen?
Same, maar de actie duurt nog wel een maand? Ik zou nog even wachten, wellicht heb je de mini’s die je nog nodig hebt over 2 weken gewoon uit de winkel
ohhh echt, helemaal niet op gelet haha. dan komt het vast nog wel goed, en anders kom ik hier wel weer terug!
Ik doe er niks mee, maar ik heb er wel een paar die ik naar je wil opsturen. Maar ik weet alleen niet welke dat zijn
Als je het bovenste randje eraf scheurt kan je zien welke het is. Je hoeft hem daar verder niet voor in elkaar te zetten.
Waar zie je dat? Ik zie namelijk tot 28 september
Oh je hebt gelijk, ik dacht nog langer, maar de tijd vliegt ook voorbij!
Ik ben trouwens compleet! En heb een hoop dubbele, dus mocht ik jou of iemand kunnen helpen, let me know!
Ik ben zelf nog wel op zoek naar een aantal kaartjes van de Dekamarkt Minions spaaractie
Ah wat lief, mocht je er eentje hebben van diegene die ik mis dan graag!
Wij hebben helaas geen deka markt in de buurt.
Samenvatting
Deze missen wij:
Spinazie
AH liefde en passie spelt
Edet ultra soft
Optimel drink yoghurt framboos
AH beschuit volkoren
Pampers pants
AH vissticks
Starbucks caffe latte
Dove deeply nourishing shower gel
Spa reine eco pack
AH excellent extra vierge olijfolie
AH maiskorrels fris en knapperig
Nescafé dolce gusto Lungo
Chocomel vol 0% suiker toegevoegd
Lipton yellow label
Ik heb de spinazie en woon volgens mij bij jou in de buurt!
ik heb de volgende nog nodig:
zaanlander kaas, olijfolie, aardappelen, beschuit, notenmix en tortilla wraps!
@Clarity
ik heb een aantal dubbel die jij nog moet! edet ultra soft, dove en mais sowieso! kan morgen nog even checken, volgens mij heb ik er nog meer! laat maar weten, stuur ze met alle liefde naar je op!
welke dubbele heb jij? en voor de dekamarkt kan ik m’n opa en oma wel vragen! die doen alle boodschappen daar haha