Algemeen supermarkten topic

Je kan beginnen met deze lijst om te kijken naar de meeste bestrijdingsmiddelen

En op bioadressen.nl kan je vaak ook lokale biowinkels vinden. Waar ik koop is het een stuk goedkoper dan ekoplaza of bio uit de gewone supermarkt. Soms hebben ze bij mij ook dingen uit eigen tuin die dan niet officeel bio zijn maar wel onbespoten.

5 likes

Zoals hierboven ook wordt voorgesteld zou ik inderdaad kijken naar de “dirty dozen” en de “clean fifteen”. Daarnaast kan je je verdiepen in de prijsverschillen. Voor sommige producten valt het prijsverschil wel mee, terwijl het voor andere best aanzienlijk is. Dat neem ik zelf ook mee in mijn afweging. Of een andere biowinkel beter is weet ik niet zo goed. Geloof wel dat AH en Lidl een stukje voordeliger zijn en tegenwoordig best een uitgebreid aanbod hebben. Bij AH premium krijg je 10% korting op biologische producten. Aangezien dat 15 euro per jaar kost heb je al vrij snel voordeel als je je meeste boodschappen bij Albert Heijn doet.

6 likes

Heeft iemand al aan dat prijzenrad gedraaid in de ah app? Ik heb gratis flatbread en 70% korting op vruchtenhagel maar dat eet ik nooit.

1 like

Ja, heb allemaal spul wat ik nooit gebruik/bestel en maar 1 ding gratis geloof ik (mocht 14x draaien).

Heb alleen maar korting op dingen die ik niet wil :sob::sob::sob: Echt zo jammer dat het niet meer standaard een gratis product is :sob:

6 likes

Helemaal mee eens, ik heb nu 3 coupons voor 70% korting voor een blikje dr pepper van 30 cent, nou wat een wereld deal hoor :sob:

2 likes

In totaal 5x 50% op een Danone toetje, op Optimel drinkyoghurt, campina extra proteine yoghurt. 60% op Kefir en 70% op Melkunie kant en klare pap. Lekkere zuivellobby :money_mouth_face:

70% op fuet bites, 50% op lays oven baked, gratis doritos en 50% op sweet chili. En 50% op een waldkorn brood wat chill is maar ik ga altijd naar de bakker.

4 likes

AH dankzij alle reclame-inkomsten van aan het prijzenrad deelnemende merken: :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

3 likes

Hier ook idd loze producten. Dus die haal ik idd ook niet op.

1 like

Gelukkig heb ik een hond… :joy: Stel je voor, maar ja meh krassen was toch echt leuker…

2 likes

Ik mocht 14 keer draaien en er zit niets bij dat ik wil. En het enige gratis product moet gekoeld worden dus niet handig voor in een weggeefkast.

1 like

Maar dit is volgens mij ook de eerste keer dat ze met kortingen doen ipv gratis producten ofniet. Stom.

3 likes

Update voor iedereen die draaibeurten mist: als je contact opneemt met de Klantenservice bot schrijven ze de gemiste beurten bij! Zonder doorverbonden te worden naar een medewerker.

2 likes

Wat een rare reactie van de bot :sweat_smile: Bij mij deed de bot het direct

3 likes

Ik had onder andere dit, en nee ik heb geen kinderen.

4 likes

Ik zag net dat ik gratis lenor parels heb. Die wil ik wel ophalen maar ik zag ook dat die vanaf maandag 1+1 gratis zijn. Zou ik er dan 2 gratis krijgen or zou er dan ineens weer een regel zijn dat het dan niet geldt.

Je krijgt er 1 gratis, die actie is niet geldig icm bonus-aanbiedingen.