Algemeen supermarkten topic

Ken die niet. Wil hem wel een keer proberen nu.

Ik vind deze echt top en ook echt beter dan de andere goedkopere varianten die er zijn:

Niet bij AH, dus misschien geen antwoord op je vraag. Wel bij Hoogvliet/Plus en Nettorama/Boni hebben deze ook.

2 likes

Bio van AH.

3 likes

Meer mensen van wie de bonus box voor volgende werk het niet doet?

Vanochtend niet inderdaad. Net even gekeken en nu doet hij het weer.

Dank je. Bij mij nog steeds niet, maar dan zal het iig wel een grotere storing zijn.

3 likes

Ik zocht laatst weer naar de AH forel salade maar kon het nergens vinden terwijl mijn appie wel een groot assortiment heeft voor een redelijk kleine ah. Zit zelfs zo’n gekke sushi kiosk in. Maar ik kon het niet vinden en ze hadden wat schappen verplaatst. Gisteren ging ik naar de ah xl en daar zag ik het ook niet! Het was daar mega druk dus ik kon zo snel geen medewerker vinden. Ik kijk net op de website en het zit nu niet meer in dat ronde bakje maar in een vierkante en het is ineens van ah excellent. Dat excellent gedoe hebben ze toch alleen met kerst en pasen? En zou het daarna dan wel weer terugkomen? :cry:

2 likes

Nee dit is vast assortiment volgens mij, gewoon makeover van de producten. Ook met veel olijven en andere borrelhapjes nu in van die vierkant AH excellent bakjes nu in het schap.

1 like

Oh top! Ik ga gelijk zo kijken. Heb je er al wat van geprobeerd?

3 likes

En de prijs is niet eens verhoogd! Ook een unicum. Nou ja, was al reteduur, zo’n bakje.

Haha ja wat een prijs eigenlijk he voor een supermarkt product, kan je beter in een speciaalzaak kopen denk ik maar love deze. Het is volgens mij wel echt een love or hate product. Een tijdje terug had ik 2 bakjes in een serveerschaaltje gedaan met goed stokbrood erbij en andere dips. We waren met 7 man, maar deze ging zo snel op.

2 likes

Je kan in de app je winkel koppelen en dan laat de app zien of jouw winkel het product verkoopt!

1 like

Haha ja het is ook in mijn appie te koop, alleen het was er niet. Ik stel soms ook wel eens een andere ah supermarkt in.

Er staat dan gewoon: “te koop in mijn winkel”. En dat is dus, maandagochtend ben ik er haha

1 like

??

1 like

Nog niet! Zag ook iets met eend en sinaasappel waar ik wel benieuwd naar ben en veel andere nieuwe dingen.

3 likes

Heb wel het idee dat de inhoud minder is geworden! Is echt een kleiner bakje, 125 gram zit erin

2 likes

Ik vind die forel dus helemaal niks, ben wel/juist fan van de gerookte zalmsaladevariant.

Dat dacht ik ook, maar ik heb het product opgezocht en volgens mij klopt het!

1 like