Algemene reality tv topic

Even dit topic zodat het serietopic niet wordt overstroomd met realityseries die geen eigen topic hebben.

E.g.

Love is Blind
Echte meisjes
Real house wives
En nog alle andere (komende) reality tv

14 likes

Nice! Valt de Verraders hier ook onder?

3 likes

Als er geen beter passend topic is uiteraard!

4 likes

Er is een verraders topic.

5 likes

Ik wil weer beginnen met Lib, maar er zijn zo veel seizoenen. Welke zijn echt een aanrader om te kijken?

Ik heb 1 toen in lockdown gebinged, maar kon niet goed door twee komen en sindsdien nooit mee begonnen. Of moet ik het gewoon weer helemaal vanaf se 2 kijken?

1 like

Ik vond van LIB US vooral de seizoenen 3, 4 en 6 erg vermakelijk, maar ze zijn allemaal wel de moeite waard.

3 likes

LIB UK, LIB Habibi en de eerste 5 van USA

1 like

Over echte meisjes: ik vind Nicol nog een van de ā€˜normaleā€™ of misschien wel liefste die mee doet. Had ik echt niet verwacht.
Real housewives vond ik dit seizoen wel erg veel drama en gedoe, en voor de rest toch wat nep of raar.
Al neem ik al die reality programmas wel met een korreltje zout.

4 likes

Ik vind Nicole ook leuk, lekker nuchter en gewoon aan de bak in plaats van alleen maar zeuren

1 like

Vond dr MAGA pet wel een bijzonder statement

2 likes

Omg dat heb ik gemist maar verbaast me eigenlijk niet

2 likes

Real housewives of Salt Lake City is echt amazing, bijna iedereen is echt niet in orde en ze zijn allemaal aan het doen of ze religieus zijn.

Echt een aanrader

6 likes

emidj

hahahha ā€œhet is tijd om het gezeik weer mee te nemen naar huisā€

2 likes

Maar die Danielle spoort echt niet. Wat een theatraal mens. Ook hoe ze daar op het strand stond te ā€œdansenā€ nadat ze eruit was gestemd. Verschrikkelijk, ik vind haar gewoon eng.

2 likes

Nieuwe LIB seizoen laatste afl

vrij saai zeg, madison molly en meg hadden moeten verloven dan was het nog beetje spannend geweest. En bijna helemaal geen beelden van tijdens de vakanties? Jammer. Ben niet echt invested ofzo

En ben nu ook LIB UK aan het kijken, afl 1

Tot nu toe vind ik die Ollie echt een schatje, open communicatie richting beide dates enzo! Love it

1 like

Ben nu seizoen 3 gaan kijken maar twee mensen zijn al elkaar lobster en houden van elkaar in Afl. 1 die hebben elkaar 1 of 2 keer gesproken. Hoe??

Las dat het nieuwe seizoen van de Verraders van eind maart naar begin mei is opgeschoven! Jammerrrā€¦ ben ook benieuwd wie er gaan meedoen

Toch even hier geplaatst, want de enige berichten die ik erover kon vinden (in elk geval vd laatste editie - Halloween) zag ik in het Serietopic voorbij komen.

2 likes

Mafs Aus nieuwe seizoen staat op Videoland

Eerste 2 afleveringen

Ik vind het zo sneu dat ze iedere keer vrouwen die al moeite hebben met zelfvertrouwen dan aan zoā€™n asshole als Tim koppelen

Lib David

Ii ben deze man zo zat. Get over yourself. Zelfs al had ze de dag erna seks met een ander, wat maakt het uit.

6 likes

Hij is boos dat ze wel seks met een andere gast heeft gehad maar niet met hem

4 likes