Ik lees op de insta van Virginia dat zij de hele tijd alles betaalde tijdens het daten met Devin. Ze lijkt mij echt de juiste keuze te hebben gemaakt.
Haha volgens mij doet iedereen dat!
En ja wat een loser die Devin.
Ja same ik heb me nog nooit zo verveeld tijdens deze serie
Zou dit nou komen omdat ex-deelnemers hebben geklaagd over dat ze te slecht behandeld werden? Waar zijn de manipulatieve dronkaards zonder impuls controle??
ja dat maar ik denk ook dat ze net pech hadden met de koppels die zich hebben verloofd
als madison/meg ertussen had gezeten was het sowieso meer drama geweest
en volgens mij is de bevolking van minnesota ook gewoon niet zo unhinged als bijv Texas of Californië
Dave in aflevering 11 of 12 was anders behoorlijk gĂȘnant! Hij was overduidelijk niet nuchter haha. In die aflevering waarin hij nog 1 keer met Lauren praat op dat feest bedoel ik.
Net de reĂŒnie van LIB gekeken en mijn belangrijkste conclusie is dat Nick zijn haar eruit ziet als een legopoppetje
Nick Lacheyyy natuurlijk!!
Jesus Christ sgat
Ik ben vooral nog bezig met die rechthoekige oogtattoo
Ik zag dat AD van LIB USA verloofd is met Ollie van LIB UK.
Two true nobodies
Ik ben net begonnen met the Ultimatum France gahahah
Btw, wat is met Madison. Die screenshots zeggen⊠niks?
Deze mensen zijn volledig getraind door social media algoritmes en zeggen en doen alleen dingen voor de viral momenten volgens mij. Ze hoopte waarschijnlijk dat heel tiktok dit fragment zou gaan gebruiken van âshe ate!!! She has receipts!!!â
Ik kijk in mân lunchpauze âDaar gaan ze weerâ op Videoland en Senna werkt blijkbaar voor Mike van B&B (die jankerd met zân lieve honden). Cross-over haha
Geen idee hoe oud Senna is maar hij werkt 5 dagen van 9-7? Ik vind dat best heftig voor een jong iemand, volgens mij is hij niet eens 18 maar 16 ofzo?
Ja alleen dat ze niet het beste met ze voorhad?? Echt boring
Anyway ben op vakantie maar we hebben vandaag en gisteren pop star academy- katseye gebinged. Zelfde vibe als de dallas cheerleaders, echt genieten
Oh ik heb daar zo van genoten. Eigenlijk echt uitbuiting, maar erg goede tv
Ja arme 14 jarige meisjes uit zo azie die nauwelijks engels spreken, echt isolerend zo daar in dat trainee huis.
Zweedse LIB nu al veel boeiender dan de US versie, ik onthoud namen dus dat zegt genoeg denk ik. Ola gaat denk ik nog wel leuke tv opleveren met zijn gezucht en semi hippie levensstijl: hij probeert nu namelijk in zijn leven niet meer te werken, ik weet niet waar hij dan van leeft qua geld maar doet net alsof dit iets is wat je altijd maar kan âuitproberenâ?
Wat vinden we van de winnares van Echte meisjes in de Jungle?
Ik had liever gezien dat de nummer twee gewonnen had, voor mijn gevoel heeft zij zich continu ingezet voor zowel haar team als zichzelf.
Ik had liever iemand van de eerdere afvallers als winnaar gehad.
Maar idd, elke keer dacht ik weer: âhuh, doet zij mee?â als ze in beeld kwam en dat was bij de nummer 2 zeker niet het geval.