Ik had het ook leuker gevonden als nummer 2 of Jawahir had gewonnen. Vond die 2 het leukst.
Maar ik ben allang blij dat Michella niet heeft gewonnen.
Ik had het ook leuker gevonden als nummer 2 of Jawahir had gewonnen. Vond die 2 het leukst.
Maar ik ben allang blij dat Michella niet heeft gewonnen.
Same, hoop alleen niet dat ze dan toch weer terug komt
Ik ben nog bij afl 7 van echte meisjes. Moet echt zeggen dat mijn voor oordelen over sharon bijv. Helemaal zijn rechtgezet. Ze is een stuk slimmer dan ik dacht en sportief. Hoe zij als een gazelle over die loopbrug water and ding rende was best indrukwekkend.
Haar lied “kakkerlak met nagellak” is serieus een banger
Kijkt iemand dat verstoppertje programma op prime? Haha klinkt heel kut maar elke aflevering moet iemand zich verstoppen op een locatie in een pretpark, paleis, stadium bijvoorbeeld en dan moet de rest zoeken.
Kende Selma Oumari helemaal niet maar zij is echt heel chill in dit spel en Wiwa doet ook mee en hij is echt fantastisch, zo’n enorme rat, love him.
Ik vind het verrassend leuk, haha!
Top tip. Lig al dagen ten onder te gaan aan de griep en verveel me kapot.
Ik wil hieraan meedoen ook
hmm ik vond dit ook een prima winnaar!!
altijd hard gewerkt in de opdrachten, niet zeiken in primitieve kamp, niet stoken, af en toe best grappig. ligt vooral aan dr team denk ik dat ze wat anoniemer was dan de rest wellicht, die eisten alle screen time op hahaha
Wij hebben in 1x de eerste 3 afleveringen gekeken, vond het ook verrassend leuk! Zeker omdat ik de Kluis van StukTV op Videoland echt niks vind dit seizoen, extra leuke verrassing dat dit wel bevalt!
Ik heb dit nu ook gevonden. Love it lekker met Willie in een kast te stinken.
Ik ben echt dol op Willie:
in het paleis: zet op het allerlaatste moment 4 munten in, waardoor niemand meer kan overbieden, pakt 5 munten voor zichzelf en liegt tegen Selma, pakt in de poort de ultieme hint en deelt die niet.
in het stadium: zet zogenaamd al zijn munten in, maar heeft er dus 5 over, wordt de verstopper en propt zich áchter een kast waar bijna niemand kan komen
in het pretpark: stuurt degene met veruit de meeste triangles weg, wacht op patty om haar hint naar de verstopper te vinden, jat de foto, gaat een poort in en wint een vrijstelling door z’n geheime 5 munten in te zetten, ontkent dat en laat ice denken dat ie nog een kans heeft, doet een dramatische reveal als ie weggestemd wordt en blijft
in het archeon: iedereen wil hem wegstemmen, hij loopt op het juiste moment een poort in, gokt juist en krijgt een fucking lift naar de verstopper en wint een triangle
op het vakantiepark: wordt nog erger gehaat maar overtuigd Patty en Selma om samen te werken en Britt weg te stemmen, stalkt patty naar een poort, weigert haar 1 triangle te geven waardoor zij weggaat op zoek naar selma (die haar 16 triangles wil geven) en hij doet of hij ook weggaat, maar verstopt zich eventjes voor haar en gaat vervolgens de poort in en wint een hint, vindt de verstopper en weigert selma en patty te helpen omdat ie dan geen triangels wint
Ben echt benieuwd of hij wint, ik hoop het echt, zo’n rat 🫡
‘Leugenachtige jakhals’
Dit is ook wel een rattig programma Volgend seizoen nog meer ratten please
I kissed a girl is leuuuuk
Vgm vanaf volgende week ook drama
Oké de finale was fucking satisfying, ik wil nog een seizoen echt love dit.
Haha ik vond m wat saaier maar misschien omdat er maar een paar mensen nog meededen.
Maar goed, ‘we weten wie de echte winnaar is!’
10/10 need a second season
Ik vind het ook leuk! Beetje soortgelijk format als love island
Love drama
De Britse LOL op prime is ook leuk trouwens! Heel seizoen, 6 eps, staat erop.
Golden Bachelor
Jezus, wat was dit een saai seizoen.
Golden Bachelor
De uitslag was ook teleurstellend en weinig verassend.
Deze keuze was al vanaf moment 1 duidelijk. Hopelijk is de Reünie wat smeuïger
Ben ook wel benieuwd of ze nog samen zijn.