Algemene reality tv topic

Ja leuk he! Heb zitten genieten gister, haha.

1 like

Hahaha ja die joke is mn lievelings
Daaaag ouwe zaad schieter
Hahahahaha

Of die vrouwen ā€œde zeesterrenā€ die dan naakt hand in hand een rondje draaien in de zee hahaha ook niet meier hoor

4 likes

Joke is leuk! Tijdens EK voetbal ging omroep West ook steeds bij haar langs, zo gelachen.

Ook gelachen om de bloemenman van markt met die kakker.

3 likes

Hahah ja die van omroep west had ik toen ook gezien inderdaad dus ik ā€œkendeā€ haar al

1 like

Hier had ik het vandaag nog met mijn vriend over. Opvallend inderdaad!

Maakt wel meteen dat ik een bepaald beeld heb bij sommige kandidaten omdat ze in meerdere soortgelijke formats terugkomen. Samantha was bijv. bij de verraders heel slinks en onbetrouwbaar en is dan nu bij watch your back ineens heel erg gesteld op vertrouwen en eerlijkheid. Ik zou haar echt niet vertrouwen.

3 likes

Ik heb dit op de achtergrond aanstaan terwijl ik mn sokken aan het sorteren en uitzoeken ben :nerd_face: maar teeeeeeeering zeg.

Die zoon is echt ongelofelijk dom vooral, die is toch niet helemaal :100: lijkt het? En die oudste dochter is echt een aso* ook, jongste is de enige die nog semi normaal lijkt.

Edit: *Ik dacht dat die oudste dochter veel ouder was maar lees net 14 dus ik neem hond terug 🫢

2 likes

ā€œThis is my houseā€ :weary::joy: echt vreselijk jong. Wist je dat hij de zoon van ā€˜meesterdief’ Okkie is?!

4 likes

En wat mer alle programma’s waarin er bekend volk op expeditie gaat naar de andere kant van de wereld om zichzelf te vinden. Expeditie Groenland, de rugzak, over de oceaan, … is dat bij jullie ook zo?

Over de oceaan wel! En programma’s als No Way Back over survival in de wildernis ook.

Haha ik vind ze echt zooo irritant en verwend overkomen. Ik denk dat je gelijk hebt over die jongen. En dat oudste meisje die overal gebracht moet worden, haar vader de hele tijd tikkies stuurt en een grote mond heeft… In een aflevering gaan ze ergens lunchen en dan zitten die meiden echt luid te ruziĆ«n aan tafel en dan moeten ze hun telefoon inleveren van Melisa en dan hebben ze echt weer een grote mond. Ongelofelijk :sweat_smile: Dat had ik vroeger echt niet moeten flikken. Al zijn Andy en Melisa zelf ook wel een beetje zo. Oh en ik vond het ook erg met dat paardrijden dat dat meisje zegt dat haar paard niet naar haar luistert en ze een nieuwe wil 🫠 Misschien moet ze zelf eerst beter gaan luisteren lol

2 likes

Oh wat erg, is dit hun dochter? Die extensions?!
https://vm.tiktok.com/ZGdmBRFno/

2 likes

Ja, en dat met een kapster als moeder hehe

2 likes

@Cam Dit is niet de dochter toch? Gewoon een vriendin ofzo van die Nino

Edit: dit is 100 procent niet die Lily. Er staat ook een andere meid getagd.
Foei lelijke extensions inderdaad

2 likes

Die moeder zet ook alleen maar lelijke extensions op mensen in haar zaak haha

1 like

Ik kan die meiden überhaupt niet uit elkaar houden. En dan zijn ze 12 en 14 en helemaal vol met wimperextensions, acrylnagels, haarextensions etc.

En ik denk inderdaad dat die Nino vroeger met een busje naar school ging.

Verder wel heerlijke tv voor op de achtergrond.

1 like

Hoe die Nino uitkijkt ook, echt precies het licht brandt maar er is niemand thuis. Vreselijk jochie.

2 likes

weet ff niet welk topic hiervoor geschikt is maar omggg wat is je weet niet wat je date (NPO) ongemakkelijk!!!

4 likes

Ja echt een heerlijk ongemakkelijk programma!!

Zou voor mij totaal niet werken, ik heb een geheugen als een zeef en kan heel slecht gezichten onthouden, dus als die kerels allemaal glunderend binnen zouden komen lopen bij de onthulling zou ik daar staan ??? :neutral_face: :slightly_smiling_face:

Ik zou me vooral genaaid voelen door de mensen die me hebben opgegeven, ben veel te ongemakkelijk voor zulke dingen.

1 like

Mensen die nog paradise hotel volgen?

Finale spoiler:

Samenvatting

Ben niet verbaasd over de actie van Mert, ik had al een naar gevoel bij hem. Sneu voor Chinouk en jammer dat zij hem niet heeft doorzien. Ben wel benieuwd wat er na de opnames nog is gebeurd. Op social media is Jackie ineens helemaal dik met Mert, terwijl zij juist alles eraan deed om hem niet in de finale te krijgen.

Voor de duidelijkheid Mert en Chinouk stonden in de finale en hij gooide de bal bij €20.000

4 likes