Algemene reality tv topic

zoooo, maar ook dat ze dan daar staan in die grote modderpoel aan zee en zo ‘ja echt prachtig hier!!’ Het lijkt me echt helemaal niks, het enige dat ze ook doen is dan naar zo’n plek rijden, de tent opzetten, een spelletje en gaan slapen. Op al die andere plekken is de omgeving tenminste mooi genoeg om je mee te vermaken of een wandeling te maken ofzo.

Heel gek dat Joris Griekenland er maar twee heeft idd! Zou hij zelf maar heel weinig mensen gekozen hebben?

Ik zie het wel voor me dat Joris heeft gezegd “Nee ik laat echt geen mensen langs komen die ik bij voorbaat nikssss vind” maar dat Silke en Marit niet zo daadkrachtig waren en met de productie hebebn ingestemd met die slome kerels als Lammert en Michiel.

Henno is echt ongelooflijk. Dat hij letterlijkkkk zei dat Milou en hij daar met verschillende doelen zitten. Dat Milou juist meer haar best moet doen als er meerdere vrouwen zijn. Al die tests die hij bedenkt. Zonder gene of ongemak allemaal.
Wat denken die mannen? Montenegro Joris ook al. Dat ze gods given zijn terwijl het doel voor beide partijen gewoon is -kijken of er een klik/liefde is-.
Laat maar zien hoe graag je me wilt en dan beslis ik later wel of ik het genoeg vind. Echt narcistische trekken hebben ze.

En bij Milou en Henno zie ik vanaf het begin een en al irritatie, dat kan toch nooit een gezellige relatie worden :’) Constant onbegrip en gekibbel. Misschien dat die irritatie onbewust juist voor soort aantrekking zorgt ofzo? Terwijl als kijker denk je echt wat is dit?? Na die eerste dag zie ik niet veel gezelligheid of gelijkwaardigheid tussen hun.

afl 27

Die kus was dat de eerste kus? Dat ziet er toch ook helemaal niet “we kunnen!!” eruit.

2 likes

Het lijkt mij ook dat mochten Milou en Henno met elkaar eindigen en na de opnames nog iets met elkaar hebben, dat Milou toch enorm op Henno moet afknappen als ze die shots ziet dat Henno in de camera praat.

Het contrast tussen hoe Milou praat over Hennos eigenaardigheden (met mildheid, grappend en zo van zo is hij nu eenmaal ik laat hem maar) en hoe Henno praat over Milou vind ik ook groot (en stom) s

Ja dat van Joris kan ik me voorstellen en van die meiden andersom. Die nerds waren zo random erbij, dat zag je duidelijk op die filmpjes al.

Henno en Milou lijkt me ook geen match, die halen vanaf het begin al het slechtste in elkaar naar boven.

1 like

Ik vind Henno en Milou dus op zich wel leuk eigenlijk, Milou kan Henno een beetje met twee benen op de grond houden en ik denk dat Henno best wel openstaat voor wat feedback haha en dat Milou dat wel kan geven

tegelijkertijd snap ik echt niet wat Milou in hem ziet

Ik KOTS echt van Montenegro Joris. Vanaf minuut 1 echt een enorm egocentrische engnek. Als er zo iemand nieuw komt en hij geeft meteen zo’n innige minutenlang durende knuffel begin ik ook te schreeuwen GADVER BLIJF VAN HAAR AF JE KENT HAAR NIET EENS

Ik was wel benieuwd waarom jij Sarah irritant vind @Xiomara? Ik had toen ze zo gekwetst was over dat hij niet had aangevoeld dat iets ~een groot moment~ voor haar was eerst ook zo iets van ja kom op hij kan niet IN je hoofd kijken, maar daarna dacht ik ja zij heeft zo’n groot offer gemaakt (wat ze ook niet had moeten doen maar goed) met joris ruimte geven voor lekker spelen met die myrthe waarbij joris echt volledig over haar heen walsde dat ik nu eigenlijk wel begrijp dat ze zo needy doet :smiling_face_with_tear:

maargoed is ook allemaal projectie

want ik zag mezelf als twintiger liggen op de bank bij een vent op het punt dat het zo veilig en goed voelde en ik aan mezelf toegaf echt hélemaal verliefd op hem te zijn en tien minuten later zei hij oja trouwens ik heb toen in japan iemand ontmoet en ze komt deze zomer drie weken langs om te kijken wat dat was tussen ons maar oja ik ben wel ook heel verliefd op jou dus wil je op mij wachten - en toen heb ik ook die ruimte gegeven en later kreeg ik verkering met hem maar er is toen echt iets kapot gemaakt dat nooit meer goed gekomen is in die relatie.

dusja ik hoop echt dat ze weg gaat
ik vind het ook grappig dat hij heel de tijd zo in het hier en nu is zogenaamd maar nu ook wel steeds praat over hoe het dan “straks” “thuis” moet.

wat vinden jullie van mark en eva? vind ik ook raar haha en omg mark is zo’n KIND (is hij ook dus het mag misschien), hoe hij steeds over vrouwen zegt dat geen potentie hebben hahahaha DAT KAN JE NIET ZO ZEGGEN MARK

4 likes

Omdat ze de hele tijd zo onzeker om bevestiging vraagt en je moet nu kiezen!! anders hoeft het van niet meer!! dan denk ik wat doe jij daar, dit is toch een beetje het concept van het programma. Los van het feit dat ik Joris echt verschrikkelijk vind en daarom ook iedereen die maar enige interesse in hem toont :stuck_out_tongue: dan verdien je deze wazigheid sorry

Ja Mark en Eva lol je kunt zien dat hij nog maar 20 is ofzo, echt een grote kleuter. Snap niet wat Eva in hem ziet, zij komt veel volwassener over. En ik dacht ook dat zij hem niks vond maar toch blijft ze? Vond Roxy wel heel leuk, maar veel te leuk voor hem. Maar dat vind ik eigenlijk van iedereen die bij hem is langsgekomen

2 likes

Mark is zooooooo kinderachtig, de manier waarop hij met die meiden omgaat is zo onbeholpen en soms zo lomp maar bij hem zie je dat hij echt niet beter weet nog. Ik vond het zo lullig bij Willemijn. Hij had letterlijk geen 1 gesprek met haar gevoerd maar toch was zijn verklaring dat hij Eva’s innerlijk beter bij hem vond passen dan die van haar ofzo? Echt zielig. De manier waarop hij Roxy wegstuurde was ook echt te cringe voor woorden. Maar hij is gewoon helemaal hoteldebotel van Eva. Steeds dat giecheltje als hij over haar praat :laughing: Denk alleen niet dat zij hetzelfde voelt. Zij is qua volwassenheid echt 10 stappen verder dus dat gaat nooit werken denk ik

9 likes

Het is duidelijk dat Mark voordat hij die Eva ook maar had gezien had besloten voor haar te gaan. Daarom was en is hij niet geïnteresseerd in iemand anders. Instacrush ofzo?

Eva vind hem totaal niet leuk maar vind die aandacht wel even nice, voor heel even en dan beseft ze dat ze hem toch een sukkel vindt.

1 like

Kijkt iemand nog the real houswives of amsterdam? In de laatste aflevering excaleert het helemaal tijdens het diner. Die lilian vindt dat er niet genoeg aandacht werd besteed aan haar verhaal dat haar tweelingzus is overleden. Nouja daar is de rest het niet mee eens. Vervolgens vraagt naima aan haar of ze het wel verwerkt heeft. Dan wordt lilian nog bozer en gooit haar hoed in het gezicht van naima. 1 choas, op het eind komt de producent eraan of ze allemaal bij elkaar willen komen. Nou staan al die vrouwen niet bepaald bekend om het in controle houden van hun emoties maar ik vond dit wel next level. Compleet geflipt.

Ik vraag me wel echt af hoe echt dit is hoor?Wellicht best wel geënsceneerd of op zijn minst aangedikt

2 likes

Sowieso gebeurt dat natuurlijk dat in scene zetten. Maar djamila riep nog in alle hectiek ‘dit moeten jullie wel uitzenden!’ Die lilian was echt ontspoort op dat moment en ik denk dat ze misschien wisten dat het onderwerp weer werd aangesneden aan tafel maar totaal niet op deze manier zou moeten escaleren.

Ik zou het allemaal met een flinke korrel zout nemen, denk dat die scene 100% gepland geëscaleerd is. Dat zijn toch allemaal inkoppertjes om het nog dramatischer te maken dus de crew is daar ook wel voor want geeft meer commercieel succes. Ik kijk ook, eerlijk gezegd kan ik er amper naar kijken en kijk ik met een half oog terwijl ik mijn mail doe ofzo, wat een fake trashhhh. Alles wat ze zeggen voelt vooraf bedacht imo.

2 likes

Dan is die lilian echt een goede actrice. Ik heb in al die seizoenen nog nooit een mens zo zien ontploffen. Ja ik vind het sneu dat ik het kijk haha.
Niama ook dat ze nog nooit een nacht zonder haar oh zo grappige man en haar gezin heeft geslapen. Ik dacht mens, elke vrouw wil dan toch een nacht zonder je gezin. Elke keer het videobellen met dr man leek me staged. En ugh die vent is niet eens grappig maar dat terzijde.

2 likes

Als het wel echt is, vond ik het wel weer typisch dat ze de meest ingetogen persoon uitkiest om haar hoed naar te gooien. Een aantal andere dames gingen flink tekeer maar zodra Naima iets vraagt kan ze het niet hebben!

Al deze programma’s zijn grotendeels gescript maar toch blijf ik kijken :joy:

Hoe werkt het in tv land dat er er ineens allemaal dezelfde concepten - elkaar vertrouwen, wantrouwen en naaien zonder duidelijke regels - online komen, maar allemaal in nét een ander jasje? Zwaard van Damocles, doos van pandora, watch your back, vals spel…

Ik bedoel ik kijk alles dus ik klaag nie :clown_face: maar vraag me dan toch af hoe dat allemaal ineens tegelijk bedacht wordt

7 likes

Gaat dit over dat villains programma van Videoland met terror Jaap? Heb 1 januari lekker brak 1 aflevering gezien met een vriend en toen besloten we daarna dat het echt te treurig was en dat we onszelf dit niet gingen aandoen.

4 likes

Nee die bedoelde ik niet! Maar dat was inderdaad verschrikkelijk.

4 likes

Ik denk omdat de verraders zo’n hit was en ze zo goedkoop mogelijk gelijkaardige dingen proberen maken.

2 likes

Ik zit oh oh Den Haag te kijken en ik ga helemaal stuk wat een heerlijk volk

1 like