Algemene reality tv topic

Ik vraag me wel echt af hoe echt dit is hoor?Wellicht best wel geënsceneerd of op zijn minst aangedikt

3 likes

Sowieso gebeurt dat natuurlijk dat in scene zetten. Maar djamila riep nog in alle hectiek ‘dit moeten jullie wel uitzenden!’ Die lilian was echt ontspoort op dat moment en ik denk dat ze misschien wisten dat het onderwerp weer werd aangesneden aan tafel maar totaal niet op deze manier zou moeten escaleren.

Ik zou het allemaal met een flinke korrel zout nemen, denk dat die scene 100% gepland geëscaleerd is. Dat zijn toch allemaal inkoppertjes om het nog dramatischer te maken dus de crew is daar ook wel voor want geeft meer commercieel succes. Ik kijk ook, eerlijk gezegd kan ik er amper naar kijken en kijk ik met een half oog terwijl ik mijn mail doe ofzo, wat een fake trashhhh. Alles wat ze zeggen voelt vooraf bedacht imo.

2 likes

Dan is die lilian echt een goede actrice. Ik heb in al die seizoenen nog nooit een mens zo zien ontploffen. Ja ik vind het sneu dat ik het kijk haha.
Niama ook dat ze nog nooit een nacht zonder haar oh zo grappige man en haar gezin heeft geslapen. Ik dacht mens, elke vrouw wil dan toch een nacht zonder je gezin. Elke keer het videobellen met dr man leek me staged. En ugh die vent is niet eens grappig maar dat terzijde.

2 likes

Als het wel echt is, vond ik het wel weer typisch dat ze de meest ingetogen persoon uitkiest om haar hoed naar te gooien. Een aantal andere dames gingen flink tekeer maar zodra Naima iets vraagt kan ze het niet hebben!

Al deze programma’s zijn grotendeels gescript maar toch blijf ik kijken :joy:

Hoe werkt het in tv land dat er er ineens allemaal dezelfde concepten - elkaar vertrouwen, wantrouwen en naaien zonder duidelijke regels - online komen, maar allemaal in nét een ander jasje? Zwaard van Damocles, doos van pandora, watch your back, vals spel…

Ik bedoel ik kijk alles dus ik klaag nie :clown_face: maar vraag me dan toch af hoe dat allemaal ineens tegelijk bedacht wordt

7 likes

Gaat dit over dat villains programma van Videoland met terror Jaap? Heb 1 januari lekker brak 1 aflevering gezien met een vriend en toen besloten we daarna dat het echt te treurig was en dat we onszelf dit niet gingen aandoen.

4 likes

Nee die bedoelde ik niet! Maar dat was inderdaad verschrikkelijk.

4 likes

Ik denk omdat de verraders zo’n hit was en ze zo goedkoop mogelijk gelijkaardige dingen proberen maken.

2 likes

Ik zit oh oh Den Haag te kijken en ik ga helemaal stuk wat een heerlijk volk

1 like

Ja leuk he! Heb zitten genieten gister, haha.

1 like

Hahaha ja die joke is mn lievelings
Daaaag ouwe zaad schieter
Hahahahaha

Of die vrouwen “de zeesterren” die dan naakt hand in hand een rondje draaien in de zee hahaha ook niet meier hoor

4 likes

Joke is leuk! Tijdens EK voetbal ging omroep West ook steeds bij haar langs, zo gelachen.

Ook gelachen om de bloemenman van markt met die kakker.

3 likes

Hahah ja die van omroep west had ik toen ook gezien inderdaad dus ik “kende” haar al

1 like

Hier had ik het vandaag nog met mijn vriend over. Opvallend inderdaad!

Maakt wel meteen dat ik een bepaald beeld heb bij sommige kandidaten omdat ze in meerdere soortgelijke formats terugkomen. Samantha was bijv. bij de verraders heel slinks en onbetrouwbaar en is dan nu bij watch your back ineens heel erg gesteld op vertrouwen en eerlijkheid. Ik zou haar echt niet vertrouwen.

3 likes

Ik heb dit op de achtergrond aanstaan terwijl ik mn sokken aan het sorteren en uitzoeken ben :nerd_face: maar teeeeeeeering zeg.

Die zoon is echt ongelofelijk dom vooral, die is toch niet helemaal :100: lijkt het? En die oudste dochter is echt een aso* ook, jongste is de enige die nog semi normaal lijkt.

Edit: *Ik dacht dat die oudste dochter veel ouder was maar lees net 14 dus ik neem hond terug 🫢

2 likes

“This is my house” :weary::joy: echt vreselijk jong. Wist je dat hij de zoon van ‘meesterdief’ Okkie is?!

4 likes

En wat mer alle programma’s waarin er bekend volk op expeditie gaat naar de andere kant van de wereld om zichzelf te vinden. Expeditie Groenland, de rugzak, over de oceaan, … is dat bij jullie ook zo?

Over de oceaan wel! En programma’s als No Way Back over survival in de wildernis ook.