Ik vind Henno en Milou dus op zich wel leuk eigenlijk, Milou kan Henno een beetje met twee benen op de grond houden en ik denk dat Henno best wel openstaat voor wat feedback haha en dat Milou dat wel kan geven
tegelijkertijd snap ik echt niet wat Milou in hem ziet
Ik KOTS echt van Montenegro Joris. Vanaf minuut 1 echt een enorm egocentrische engnek. Als er zo iemand nieuw komt en hij geeft meteen zo’n innige minutenlang durende knuffel begin ik ook te schreeuwen GADVER BLIJF VAN HAAR AF JE KENT HAAR NIET EENS
Ik was wel benieuwd waarom jij Sarah irritant vind @Xiomara? Ik had toen ze zo gekwetst was over dat hij niet had aangevoeld dat iets ~een groot moment~ voor haar was eerst ook zo iets van ja kom op hij kan niet IN je hoofd kijken, maar daarna dacht ik ja zij heeft zo’n groot offer gemaakt (wat ze ook niet had moeten doen maar goed) met joris ruimte geven voor lekker spelen met die myrthe waarbij joris echt volledig over haar heen walsde dat ik nu eigenlijk wel begrijp dat ze zo needy doet 
maargoed is ook allemaal projectie
want ik zag mezelf als twintiger liggen op de bank bij een vent op het punt dat het zo veilig en goed voelde en ik aan mezelf toegaf echt hélemaal verliefd op hem te zijn en tien minuten later zei hij oja trouwens ik heb toen in japan iemand ontmoet en ze komt deze zomer drie weken langs om te kijken wat dat was tussen ons maar oja ik ben wel ook heel verliefd op jou dus wil je op mij wachten - en toen heb ik ook die ruimte gegeven en later kreeg ik verkering met hem maar er is toen echt iets kapot gemaakt dat nooit meer goed gekomen is in die relatie.
dusja ik hoop echt dat ze weg gaat
ik vind het ook grappig dat hij heel de tijd zo in het hier en nu is zogenaamd maar nu ook wel steeds praat over hoe het dan “straks” “thuis” moet.
wat vinden jullie van mark en eva? vind ik ook raar haha en omg mark is zo’n KIND (is hij ook dus het mag misschien), hoe hij steeds over vrouwen zegt dat geen potentie hebben hahahaha DAT KAN JE NIET ZO ZEGGEN MARK