Algemene reality tv topic

Heeft iemand house of villains gekeken? Wat is dat slecht zeg haha wow. Spoel ook bijna alles door. Snap ook niet waarom ik het een goed idee vond dit aan te zetten. En toch blijf ik doorkijken :smiling_face_with_tear:.

3 likes

Ja Malgosia en Jaap die sex hebben, ik word er echt onpasselijk van :smiling_face_with_tear:

3 likes

Dit waren ook mijn eerste gedachtes idd… Jammer, ben benieuwd of mensen echt durven te zeggen wat ze vinden.

2 likes

hahahah WAT :exploding_head:

2 likes

Ik heb zoveel doorgespoeld dat ik dat gemist heb :rofl:

1 like

Haha dan heb je echt heel veel doorgespoeld want ze plakken ook constant aan elkaar :sob:

1 like

kijk tuurlijk zal tyra vast ergens een rem op zetten, maar vergeet niet dat juist de ā€œbad guysā€ zelf zo weinig besef hebben van het kwaad/impact van hun acties/gedrag/keuzes waardoor zij vaak helemaal niet zo’n probleem hebben met het laten zien van bepaalde zaken.

in documentaires zoals dream academy en in mindere mate die van dallas cowboys cheerleaders zie je dat ook goed. ondanks dat ze volledig in samenwerking zijn gemaakt met de grote machten binnen die werelden, kun je als kijker alsnog vrij goed een beeld krijgen van veel misstanden.

2 likes

Ik ben The Boyfriend aan het bingen, heerlijk! Japanse (gay) datingshow, erg slow, heel chill. (Netflix)

1 like

:rotating_light: vandaag begint een nieuw seizoen MAFS AustraliĆ«!! :rotating_light: hoe ik het ga kijken weet ik nog niet maar can’t wait for een nieuwe roedel aandachtsgeile dommies die extra dommie klinken door hun accent :pray:

16 likes

Yesss zin in! Precies wat ik nodig had na een hoop spannende thrillers, even wat hersenloze afleiding

Oh yes, ik had USA aangezet - of een random ander land met nieuwe afleveringen - maar kwam er echt niet doorheen.

1 like

Sorry maar waar??? Laatste seizoen op videoland dat ik zie staan is 12

2 likes

Ben aan het kijken hoe duur vluchten zijn

2 likes

kijkt iemand hier Dropout Resort?

wat een mismatch om die Nadia daar te hebben zeg :exploding_head: hoe zij een gesprek aangaat met een deelnemer is echt tegenovergestelde van deescalerend

1 like

t is gemaakt door pownews, die willen juist opspraak/drama/etc

4 likes

Meestal komt het best snel naar Nederland… maand of 2 gok ik

1 like

Vind ik wel altijd jammer, dan heb ik op TikTok al zoveel spoilers gezien

3 likes

Ik vind het best een vermakelijk programma maar ik ben nog steeds sprakeloos door de naam goewan

5 likes

Bas Smit en Nicolette van Dam als hosts voor Love is Blind NL :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

Nooooooo