De reünie van RHOAMS was more entertaining dan het hele seizoen bij elkaar
Gadver. Er zijn zoveel leukere showbizz koppels in Nederland, waarom zij in hemelsnaam?
Ik ben laatste maanden Sister Wives aan het bingen en het is zo fascinerend om nu (seizoen 13) echt die eerste deukjes zo openlijk in de relaties te zien ontstaan. In seizoen 1 was het allemaal anders. Maar vooral met de wetenschap dat die drie ex-vrouwen nu heel gelukkig zijn en eindelijk van die drol van een vent af zijn. Die verhuizingen, gedoe om geld, Robyn op 1ste plaats, het is zo obvious
Waar kan ik dit bingen? Heb nooit echt een hele aflevering ervan gezien geloof ik maar klinkt wel vermakelijk.
HBO Max! De afleveringen waarin ze terugblikken op fragmenten of waarin ze vragen van zgn kijkers beantwoorden spoel ik door. Net als de terugblikken aan begin van elke afleveringen en de leader, booooring
Ik heb gisteren de eerste 2 afleveringen gekeken en ik vind de coaching tot nu toe echt slecht. Nadia kan geen normale gesprekken voeren en die coach heb ik ook mijn vraagtekens bij. Dit soort jongeren hebben echt een goede begeleiding nodig, anders raken ze nog verder weg. Vind het nu bijna schadelijk voor ze in plaats van dat het ze goed zou moeten kunnen doen.
Wat een ellende. Vind het vooral grappig dat Najib er niks mee te maken wil hebben. En Niama dan maar een smoesje verzint waarom hij er niet bij was. Hij had al gezegd tegen boulevard oid. Van eh ja het is niet mn genre, en dat niama mediatraining nodig had.
en dat gelul over die roland te hele tijd hou toch op hahaha wat een aanfluiting!
Kijkt iemand hier Bondgenoten?!
Ik alleen stukjes op IG maar die vader van Mercedes?! Over Salar
Is dit echt of doet ie gewoon nep zo, omdat het sensa is?
Ja wat een naar mannetje? Ik kijk t ook alleen via insta ![]()
Weet niet of het hier moet maar iemand die nieuwe docu over Ferry Doedens al gezien?
Nee ik ga vanavond kijken! Ben wel benieuwd
Ben halverwege aflevering 2 het is echt heel erg treurig
Kijkt iemand Dropout Resort op NPO? Het is zo’n trainwreck
Maar kan toch niet stoppen met kijken
Bijzonder dat hij zo open is en zoveel laat zien (van wat ik begrijp, moet nog kijken)
Ik heb het helemaal gekeken. Nova in de laatste afl ![]()
Ik ben pas bij aflevering 3 maar ben echt benieuwd, wat een meid
Lib tm aflevering 9
Condooms mensen, gebruik ze alsjeblieft
was echt shocking dat ze denken dat ze niet zwanger raakt zo met alleen bijhouden wanneer ovulatie om en nabij maar beiden echt geen kids willen
Kijkt er iemand ook het nieuwe seizoen van echte meisjes in de jungle familie editie? Het is weer leuk hoor!![]()
Of couuuurse, ik hou d’r van
Hahah ja ik was eerst huiverig omdat ik de meeste “meisjes” niet ken, maar ik was hooked en meteen beide afleveringen achter elkaar gekeken ![]()