Algemene reality tv topic

Vind echt dat ze zulke niet grappige mensen hebben gekozen? Die Kim en haar gemaakte stemmetje/manier van praten en die Ronald vind ik echt het verschrikkelijkst.

Presentatoren lijken inderdaad ook nog een beetje te moeten leren dat grapjes wel spontaan over moeten komen, je ziet ze nog net niet de grap van het briefje aflezen. Ben nog niet overtuigd.

1 like

Zoals Lubach als presentator, hij is zo niet-natuurlijk grappig. Allemaal enorm opgezet, heel cringe vind ik. Kan zijn normale show ook nooit kijken.

9 likes

Nee je moet hier presentatoren en kandidaten hebben die lekker ad rem zijn, kijkt nu een beetje als de gemiddelde groep 8 musical

3 likes

Ik heb de eerste twee afleveringen gekeken. Het is misschien niet de beste cast, maar ik heb wel gelachen. Heb een zwak voor Rayen, dus ben snel tevreden. :sweat_smile:

Ik vond het ook wel leuk, vooral door Rayan en Jelka! Daarna heb ik ‘Los het op’ gekeken, vond ik ook best vermakelijk.

1 like

Zin in.

6 likes

Ik vind die nieuwe real life soap van Christina Curry echt leuk en grappig (ik vind haar ook heel leuk)

6 likes

Jaa ik vind het echt leuk! Leuke mensen doen mee :smile:

1 like
afl drie van TaskMaster

Ik heb deze aflevering echt constant een lach op mn gezicht gehad. Vind Jelka en Rayen echt heel leuk. Rest ook prima toch wel. Presentatie blijft wat minder maarja. Vind dat de kandidaten de eerst studio task wel steeds slecht doen hoor

De Bondgenoten

Wie kijkt er nog en wie vinden jullie nu leuke kandidaten? Er zijn er echt veeeeel weg nu, ik dacht aanvankelijk dat er 11 overbleven maar agz er 4 nieuwe mensen zijn gearriveerd dus kennelijk 12. Maar het voelt echt als minder, als een leeg huis

Ik vind het jammer dat Fatima ineens weg is. Stiekem hoop ik nu dat Can ook niet te lang blijft, die twee leken het leuk te hebben samen :four_leaf_clover:

Edit: O ja en hoe vaak kan je naast een prijs grijpen zeg, ik vind het echt bizar dat Jordy nog blijft doorgaan. Enerzijds respect voor zijn doorzettingsvermogen maar ook wel triest voor zijn kinderen, beter een vader thuis dan je vader zo lang afwezig toch :pensive:

3 likes

De Mormon housewives hebben een nieuw seizoen. Er is echt niemand in realityland zo messy als die Taylor, mijn god

4 likes

Daarom vind ik hem niet leuk. De hele tijd huilen over zijn kinderen en zeggen dat hij het voor hen doet. Je had dan beter kunnen thuisblijven toch??

Verder loop ik achter deze week, moet zelfs nog de finale zien (wel spoilers gezien natuurlijk haha, dus ik kan later pas weer meepraten

1 like

Ik vind Adams Family echt leuk :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik zit dit ook net te kijken!
Wel verwarrend dit seizoen omdat je door social media al weet hoe veel dingen gaan lopen en dan is het raar wat sommigen zeggen in dit seizoen nu (bijv. Jessi die mega tegen Marciano is die meedoet dit seizoen terwijl ze nu met hem samen is)
En Taylor is echt niet goed bij haar hoofd. Ik snap dat ze misschien wat ‘messy’ is van zichzelf maar mijn god zeg waarom overal zo’n puinzooi van maken?

2 likes

Ik ook!:blush:

Pfff ik merk dat ik het een beetje saai begin te vinden eerlijk gezegd. Niet echt spraakmakende types? Jordy stopt na deze cyclus. Enige die ik nog echt leuk vind is Sayf, wat een relaxte kerel

1 like

Ja ik vind het ook aardig saaiig nu, ik wist dat er een tijd zou komen dat ik zou verlangen naar een draadje als die van “Nouk en Died” maar toch jammer dat het zonder sensa meteen minder boeiend is. Ik zag in een voorstukje van vandaag dat de regie nu Josh en Ian aan het shippen is, maar goed, Ian heeft gewoon een vriendin thuis, dus dat zal wel niks worden lijkt me (let’s see how this comment ages haha)

Wat betreft Sayf, mensen die de loods verlaten spreken juist heel anders over hem. Ik heb nu al van meerdere mensen afzonderlijk gehoord (via macdate denk ik) dat de regie hem echt heel goed zet en dat ze niet snappen waarom :sweat_smile: Zo zie je maar hoeveel invloed regie heeft