O ja dat zou me ook echt niks verbazen! Maar in dat geval is het denk ik Va met rood want Fab zou allang weer op Tiktok video’s gemaakt hebben, zij heeft echt schijt aan alles en iedereen lijkt wel ![]()
Hoe komen jullie aan deze info😅
Tiktok gok ik? Ik volg Bondgenoten niet maar door Tiktok weet ik alles
Welke info specifiek? Dat van de vermoedelijke rode kaart werd gezegd in een video macdates oid
Ik heb zelf geen Tiktok of Instagram maar daar gaat wel heel veel rond en reality_fbi op Insta specifiek post veel roddels
Ja de juicekanalen volg ik wel. Maar van day fabienne rood heeft en alweer thuis is (?) heb ik niet gezien.
Mooi als zij weg is trouwems, vreselijk figuur
Vreselijk, maar dit wil ik wel zien haha! Wanneer komt ‘t? Dan neem ik weer effe Netflix
Heb net half de finale van undercover lover gekeken. Hoezo hebben de singles niet gewonnen?
Ja vroeg ik me ook al af, het leek niet eens een optie te zijn? Dus wat viel er voor de singles te halen?
Tiktokfame ofso
Ja dit @Fetablokje alleen de koppels konden 50k winnen.
Vind het concept trouwens wel interessant, maar het is overduidelijk dat de productie tussendoor ingegrepen heeft want anders waren al die undercover lovers er al voor de finale uit geweest.
Ja beetje jammer dat iedereen al zo snel werd ontdekt
Ik vond de finale ook zo random en afgeraffeld? Misschien door wat jij zegt.
Dat gelijkspel was ook echt stom, en dat ze dan maar eerdere stemmomenten lieten tellen. Ik gunde het Mats en Anna ook wat meer omdat hij echt niks had gedaan.
En HOE kan het dat niemand Gerald ging verdenken? Die zat er ook maar een beetje bij de hele tijd.
Er stond eerst ook dat het 10 afleveringen zou hebben, maar het stopt al bij 7 ![]()
Bondgenoten spoiler
Ik denk toch dat het Valentijne is die heeft gevochten want zij is uit de loods. Ik hoop echt dat ze die Fabienne eruit gaan gooien, ze komt zo niet sympathiek over en komt weg met hele gemene dingen die ze zegt
Ja die zogenaamde finale was echt random. Zat even een paar seconde niet te kijken en opeens zat iedereen buiten om te gaan stemmen
.
Iemand al de NLse Taskmaster gekeken? Ben heel benieuwd, zet m nu aan!
Ja, ik vond het leuk. Was vantevoren heel skeptisch vanwege Donny Ronny maar ik heb toch moeten lachen. Vond vooral Kim leuk.
Ik ben nu net klaar met alf 1 . Vind het ook leuk! Al voelt het soms wel echt geforceerd nadoen als de britse versie, vooral bij de presentatie. Nu is dat niet heel raar natuurlijk, maar ja toch kleien tegenvaller
Ja ik denk dat de presentatoren nog een beetje hun weg moeten vinden.