All about the brows

Ja, ik vond zelf dat het helemaal weg was maar de PMU dame (hoe noem je zo iemand?) zag nog wel wat zitten. Maar zij zat er natuurlijk met een loep bovenop. Ik heb geen verkleuring gezien oid, ik had gewoon het gevoel dat ze op een dag “weg” waren. :sweat_smile:

3 likes

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld, maar het was overal vervaagd en niet meer te zien. Bedoel je dat?

Mijn wenkbrauwen lopen naar de zijkant in plaats van echt duidelijk naar beneden, een beetje dit idee:

(rechts) Ik heb wel een duidelijke arch, maar in plaats van stijl naar beneden lopen ze dus wat meer naar de zijkant. Ik heb wel donkere, volle wenkbrauwen.

Nu denk ik er dus aan om dmv permanente make-up het uiteinde van mijn wenkbrauw wat meer naar beneden te krijgen, maar geen idee welke methode daar mooi voor is. Powder brows spreken mij niet gelijk aan bijvoorbeeld, microblading ziet er mooi uit maar ben bang voor een te ‘neppe’ look. Wat zouden jullie aanraden?

Volgensmij lift jouw vorm je gezicht optisch. Sommige mensen epileren dat laatste boogje juist weg om hun wenkbrauw rechter te laten lijken, en je hebt ook een aantal chirurgische ingrepen waarbij het staartje van je wenkbrauw wordt gelift!

3 likes

Ja daar heb je zeker een punt inderdaad, ik wil niet dat mijn hele gezicht er zo raar uit gaat zien haha😅 Ik wil me sowieso eerst laten adviseren!

1 like