Voor mijn gevoel is het niet voor het eerst dat een influencer een bedrijf promoot en dit bedrijf zijn beloftes totaal niet nakomt. Zijn hier ook niet verschillende BOOS-afleveringen over?
Maar ook bij de consumentenbond zelf komen ze echt als beste uit de test. (Maart 22)
Maar goed, door alle negatieve verhalen ga ik nog even nadenken of ik daar ga bestellen
Ik meen me een artikel te herinneren waarin een website werd besproken met een matrassentest Ă la de Consumentenbond en die website bleek van Emma zelf te zijn. Maar ik kan het artikel nu niet meer terugvinden.
Ja, daar zijn ook advertenties op Facebook en Insta enzo, top5matrassen en meer van dat soort namen.
Het stuk van de consumentenbond kan ik niet echt vinden, zonder betalend lid te worden.
Maar alleen al het feit dat ze mij uiteindelijk een matras leverden in een doos van een kleiner matras, en de bovenkant open hadden gezet en er tape omheen hadden gedaan, kom op zeg hoe moet ik dat serieus nemen.
Lig overigens heerlijk op een ander matras, ja die was 2x zo duur bij de lokale beddenwinkel, maar ben blij dat ik dat Emma matras niet heb want ze zijn ook mega slecht bereikbaar, ook al hebben (of hadden?) ze toentertijd 100 dagen proefslapen (geen gebruik van gemaakt overigens), maar anderen wel en terug gestuurd, maar geld terug is nogal een probleem lees ik erover.
Ik heb toen voor een Emma matras gekozen in de winkel want we vonden die fijn liggen, dat is dan die 30 seconden in de beddenwinkel geweest.
Als je daarna je matras niet krijgt zonder berichtgeving, je weet een dag en levertijd en past je erop aan om het ding in ontvangst te nemen, maar er komt 3/4 maanden niets, en er op alle website blijft staan dat ze leveren in 3 dagen, ga je al denken bij jezelf, hier klopt iets niet.
@Mexi hopelijk krijg je het nog terug, vaak wordt het belooft maar moet je er vaker achteraanâŠ
Ik herken dit enorm, ook precies rond die tijd en dan val ik soms tegen 6u eindelijk nog in slaap terwijl mân wekker tussen 0630u en 0700u gaat en dan word je helemaal beroerd wakker. Wanneer je wakker wordt van geluiden, hebben oordoppen bij mij enorm geholphen (ik heb Alpine) en ik ben er ook achter dat het vaak gebeurt wanneer ik de avond ervoor alcohol heb gedronken dus probeer dat vooral doordeweeks als ik op tijd uit bed moet zoveel mogelijk te voorkomen. Ook kwam het bij mij een tijdlang door stress/piekeren door werk. Sinds ik een nieuwe baan heb is dat gelukkig veel minder.
Verder heb ik geen tips omdar ik er zelf ook nog enorm mee zit. Soms denk ik dat het beter is om je er maar gewoon aan toe te geven en te zorgen dat je in ieder geval niet meer in slaap valt dan dat je lastminute nog even kort slaapt (want dan word ik dus altijd nĂłg vercrackter wakker) maar ik weet niet of dat nou echt de oplossing is. Succes ermee in ieder geval! Ik voel je struggle enorm en hoop dat het gauw minder wordt
Heeft iemand hier de tip voor een goedkoop matras dat alsnost (redelijk) chill ligt? Ik slaap momenteel op een doorgezakt matras waar de ouders van mijn vriend iets van 20 jaar op hebben gelegen en trek het niet langer, maar ik heb ook weinig geld. Ik wil wel graag een die 160x200 is ipv twee losse. Zat nu bij de leen bakker te kijken naar een matras van 350 euro ongeveer, maar mocht iemand iets weten let me know
Felyx matras
Ik heb dit ook vaak en ik probeer mezelf dan echt zo min mogelijk wakker te maken, dus mijn ogen dicht houden, proberen niet over allemaal dingen na te gaan denken en al helemaal niet op mijn telefoon gaan lopen pielen of opstaan etc. Dan heb ik de meeste kans dat ik weer in slaap val. Lukt niet altijd hoor, maar ik probeer het dan maar gewoon te accepteren en rustig te blijven liggen/beetje doezelen totdat ik echt op moet staan. Wat echt funest is, is om te gaan denken shitttt het is nog maar 4/5 uur ik moet écht nu gaan slapen, o kut nu ben ik vast supermoe vandaag etc.
Heb je ook verduisterende gordijnen? Ik sliep ook erg slecht maar sinds de kamer donker is slaap ik veel beter.
Heeft iemand tips bij problemen met doorslapen âs nachts? Ik slaap prima in, dus melatonine helpt dan niet. Ik word alleen een paar uur later regelmatig wakker en heb veel dromen/half wakker/onrust in mân hoofd vanwege stress/druk op werk. Wil het liefst iets natuurlijks nemen dat wat ontspantâŠ
Ja, dat snap ik, daar ben ik ook al over in gesprek, maar dat is natuurlijk niet in één dag gelijk opgelost, dus in de tussentijd zijn tips welkom.
Waar koop ik nou fijn beddengoed? Mân Hema dekbedovertrek is na een aantal keer gebruiken aan de onderkant gescheurd, bij IKEA hebben ze niet echt iets wat ik mooi vind⊠Ik wil gewoon een simpel design, geen zweetstofjes, niet achterlijk duur en geen flap als instopstrook. Oh en 240 bij 220, dat hebben ook niet alle winkels. Blijkbaar is dat te moeilijk
h&m home of beddinghouse in de sale (heb er laatst bij fonq een kunnen kopen met 50% korting)
Dankje voor de FonQ tip! Het is er eentje van Beddinghouse geworden met 47% korting
Hij is super fijn! Bedankt voor de tip.
Heeft iemand hier ervaring met het mattsleeps matras?
Onze matrassen zijn aan vervanging toe maar in elke beddenwinkel zeggen ze weer iets anders, echt vervelend.
Wij hebben nu bijna vier jaar de Mr Big en ben er nog steeds heel tevreden over!
Dat je je eigen hardheid kunt bepalen ( te veel podcasts geluisterd met reclame van Matt) vind ik superchill. We hebben in het begin de hardheid een keer aangepast en daarna altijd hetzelfde gelaten, maar vind het wel fijn dat je het gewoon kunt uitproberen en dan aanpassen.
Ligt lekker en nog geen kuilvorming oid.
Ja. Ikea is niet duur maar je had eigenlijk al je keuze gemaakt toch?
Nee, als die er gewoon wit uit ziet en niet vergeeld is. Let wel goed op of het wel in je wasmachine past. Mijn dekbed wil niet in de wasmachine en zonder wassen zou ik het niet doen. Al kan je navragen wat stomen kost. Waarschijnlijk nog steeds niet zoveel als een nieuw dekbed. (als het een duurder merk is)
Dekbedden en handdoeken in een hotel worden ook jarenlang bijna elke nacht gebruikt door andere mensen en dat vindt volgens mij bijna niemand vies. Zolang je het kunt wassen zie ik het probleem er niet zo van in (als het er ook schoon uitziet natuurlijk)
Edit: in een wassalon kun je trouwens vaak voor een paar euro een grote wasmachine gebruiken.