Dank voor je reactie! Ik ken deze dingen niet zo, gebruiken mensen ook wel eens met wintersport geloof ik he? Maar dan moet je elke dag een nieuw zakje daarvan pakken of begrijp ik dat niet goed?
Ja klopt, het is eenmalig te gebruiken. Dus als je het elke dag nodig hebt misschien een beetje zonde
Zelf heb ik al jaren deze. Betty Bottle warmwaterkruik | Action.com
Ik doe er kokend water in (ook al staat er dat het niet mag), wordt wel echt warm dan
Je hebt ze ook herbruikbaar, dan moet je m in een pannetje heet water leggen zodat ie weer vloeibaar wordt.
Aan de herbruikbare versie moest ik ook denken @Pandava, dat zijn deze: Handwarmer | Action.com
Maar ik vraag me af of ze veel warmer worden dan een kruik zonder kokend water.
Ik heb het de laatste tijd mega koud 's nachts, dus zit te overwegen om een elektrische deken aan te schaffen. Maar liggen jullie daar dan op of onder?
(Ik lig al onder 3 dekens en heb een kruikje, maar geen zin om dan rond 3 weer een nieuwe kruik te moeten maken)
Je hebt verschillende, ik heb er zelf 1 om op te liggen (kun je het beste onder je hoeslaken doen) maar die populaire van de Hema is om onder te liggen. Lijkt me ook lekker!
Ik heb bij mijn voeten een elektrisch kussen.
Je hebt ze dik maar ook plat als een elektrische deken.
Die ligt bij mijn voeten onder de matrashoes.
90 minuten constante warmte en warme voeten.
Heerlijk!
Ik heb er ook een om op te liggen en het is echt heerlijk. Maar het is alleen even om op te warmen want het is niet veilig om hem âs nachts aan te houden. Die van mij zit onder mijn hoeslaken
Ben echt blij met die van mij, om op te liggen. Zit een timer op dus na een uur gaat hij zelf uit, wat fijn en veiliger is want ik val soms al in slaap.
Gaan altijd vanzelf uit toch. Na 90 minuten meestal.
Bij mij niet, ik ben hem een paar keer vergeten uit te zetten en toen stond ie gewoon nog aan. Deze is wel van de Action van vorig jaar, dus misschien is die van dit jaar beter
Ja love de mijne. Heb ook een Hue stekker aan dus ik zet hem alvast een uurtje voordat ik naar bed ga aan. Onze slaapkamer is ook wel echt koud (heb het vorig jaar 6 graden zien worden) dus zet hem âd ochtends ook wel eens aan
Ik zou nog laten weten wat ik van de Rolfstone Mila oordopjes vind. Ik had een beetje gemengde gevoelens haha, maar ben uiteindelijk wel tevreden:
+) Ze blijven ondanks de maat wel goed zitten
+) Ik kreeg over het algemeen geen tot weinig pijn aan mijn oren
+) Het geluid is gewoon prima
+) Verbind automatisch met Bluetooth bij het openen van de opbergcase
+) Na een uur is de accu weer vol
+) Je kan ermee bellen en dat klinkt ook prima
-) Rolfstone claimt dat de oordopjes bij iedereen goed afsluiten, maar de dopjes die eraan zitten zijn vrij grof/langwerpig van vorm (die je bij de meeste oordoppen kan vervangen voor een kleinere/grotere maat) en zitten vast. Zijn dus niet te vervangen helaas. Moet ze er een beetje âinschroevenâ en dat kan wel wat gaan irriteren.
-) Accuduur; de dopjes hebben een accuduur van 4.5-5 uur (de oplaadcase ongeveer 20), maaarrr na een uur zitten ze alweer vol, dat dan weer wel
-) Mijn eerste indruk van de noisecancelling viel een beetje tegen, ik ben ook wel Bose QC35II en Sony xm5 gewend. Ik luister graag audioboeken met slaaptimer en dat valt op een gegeven moment dus stil. Als je al goed in slaap bent, maakt dat misschien ook niet meer uit. Muziek/YouTube of noem maar op werkt het goed mee. Helaas (of gelukkig?) snurkte mijn vriend de afgelopen nachten niet, dus daar kan ik nog niets over zeggen helaas.
Je mag ze 30 dagen testen, niet goed is geld terug.
Even een snelle vergelijking met 50 cent om te laten zien hoe groot de dopjes zijn
@iloveblush @jigglypuff @oliverqueen @flwhrs @Strelitza Sorry als ik iemand vergeet
Als iemand nog iets wil weten: ik antwoord vannacht, ga nu eerst slapen (nachtdienst)
Ik heb er al jaren 1, kan niet meer zonder⊠Ik lig erop, en zit onder mijn hoeslaken. Zet hem voor het slapen gaan aan (nu het kouder is wat eerder dan normaal, zeg 2 uur van te voren) en als ik dan in bed stap is het zo heerlijk warm! En dan zet ik hem uit, 's nachts aan is echt niet lekker en ook niet veilig denk ik. Je bed wordt dan bloedheet.
Dank voor je review!!! Ik zie dat ze in BF korting zijn bij bol dus heb ze maar meteen besteld om in ieder geval uit te testen.
Hoe gaat dat dan met die accu duur? Stoppen ze dan gewoon âs nachts? Andere oordopjes geven dan meldingen en dan ben je meteen wakker natuurlijk.
Maar sowieso dat het niet een hele nacht door werkt lijkt me onhandig.
Als de accu bijna leeg is, maken ze een korte toon waar ik zelf niet wakker van word
Ik vind juist traagschuim irritant omdat draaien lastig gaat. Ik blijf dus langer in een houding liggen en dat gaat ook weer pijn doen.
Ik heb een traagschuim matras van Tempur en wil nooit meer iets anders. Ik heb de dikste die ze destijds verkochten (25cm geloof ik) (een snelle check op de website denk ik de original met cool touch elite). Door de âcool touchâ wordt het zeker niet heel warm. Het warmt heel langzaam op naar gelang je er langer op ligt en vormt zich naar je lichaam. Hebt niet het idee dat het warmer / kouder is dan andere matrassen.
Voorheen had ik de duurste van Ikea en dat was prima voor een jaar maar daarna kuilvorming en last van mân heupen / rug. Sinds ik tempur heb ik geen last meer daarvan (tenzij ik bv ben gaan sporten / schoonmaken in rare houding maar dat is mân eigen schuld).
Ik heb hem nu 4,5 jaar en merk wel dat de kant waarop ik slaap ietwat zachter / minder stevig is dan de kant waarop ik niet slaap (ben alleen/heb 160 bed) maar niet echt een kuil.