Ik zou nog laten weten wat ik van de Rolfstone Mila oordopjes vind. Ik had een beetje gemengde gevoelens haha, maar ben uiteindelijk wel tevreden:
+) Ze blijven ondanks de maat wel goed zitten
+) Ik kreeg over het algemeen geen tot weinig pijn aan mijn oren
+) Het geluid is gewoon prima
+) Verbind automatisch met Bluetooth bij het openen van de opbergcase
+) Na een uur is de accu weer vol
+) Je kan ermee bellen en dat klinkt ook prima
-) Rolfstone claimt dat de oordopjes bij iedereen goed afsluiten, maar de dopjes die eraan zitten zijn vrij grof/langwerpig van vorm (die je bij de meeste oordoppen kan vervangen voor een kleinere/grotere maat) en zitten vast. Zijn dus niet te vervangen helaas. Moet ze er een beetje “inschroeven” en dat kan wel wat gaan irriteren.
-) Accuduur; de dopjes hebben een accuduur van 4.5-5 uur (de oplaadcase ongeveer 20), maaarrr na een uur zitten ze alweer vol, dat dan weer wel
-) Mijn eerste indruk van de noisecancelling viel een beetje tegen, ik ben ook wel Bose QC35II en Sony xm5 gewend. Ik luister graag audioboeken met slaaptimer en dat valt op een gegeven moment dus stil. Als je al goed in slaap bent, maakt dat misschien ook niet meer uit. Muziek/YouTube of noem maar op werkt het goed mee. Helaas (of gelukkig?) snurkte mijn vriend de afgelopen nachten niet, dus daar kan ik nog niets over zeggen helaas.
Je mag ze 30 dagen testen, niet goed is geld terug.
Even een snelle vergelijking met 50 cent om te laten zien hoe groot de dopjes zijn
@iloveblush @jigglypuff @oliverqueen @flwhrs @Strelitza Sorry als ik iemand vergeet
Als iemand nog iets wil weten: ik antwoord vannacht, ga nu eerst slapen (nachtdienst)