Heb sinds twee nachten als vervroegd kerstcadeau de Philips Somneo HF3671/01 in gebruik. 180 euro (wel 30,- eu cashback nu) maar echt: wat een fantastisch apparaat.
De app werkt goed, koppelen was supermakkelijk. Hij houdt bij hoe het geluid is in je slaapkamer, de temperatuur, luchtvochtigheid etc. Er komt superfijn geluid uit de wakeuplight zelf (ik gebruik hem overdag ook als radio dus top), het licht is heel prettig en natuurlijk en kan je volledig naar eigen wens instellen. Het display kan je ook helemaal dimmen maar dat de tijd nog wel te lezen is (bij m’n vorige vond ik dit op de ‘nacht’stand nog steeds veel te fel) en alles is ook te bedienen op het apparaat zelf, dit werkt supermakkelijk en logisch. Je kan via de app meerdere alarmen instellen, ik sta niet elke dag om dezelfde tijd op dus dat is handig. Snoozen kan door de bovenkant van het apparaat licht aan te raken ipv bij m’n oude dat je echt een knop in moest drukken wat met 1 hand best lastig ging. En je kan ook programma’s gebruiken om juist in slaap te vallen, er zit white noise op, een zonsondergang en een ‘relaxbreath’ functie. Ja, ben echt dolenthousiast. Als je het geld kan missen: 100% aanrader.