En oordoppen op maat gemaakt? Dat dempt geluid waarschijnlijk beter dan reguliere.
Ik verbaas me echt over de reacties hier over Swiss Sense ik merk echt zoveel verschil, ik slaap zowaar diep, geen nekklachten meer en lijk ook wel meer uitgerust ofzo? Is ook elke keer alsof ik in een luxe hotelbed lig (geenspon).
Maar mijn oude bed was dan misschien gewoon heel slecht. Ik heb wel een hele dikke luxe topper, misschien dat dat scheelt. Maar het hele bed was bij elkaar iets van 4K dus voor dat ‘kleine’ verschil is Auping misschien wel een betere optie.
Als last resort kun je nog inspiratie opdoen bij muzikanten… Door als het ware een kamer in de kamer te bouwen, kun je een ruimte praktisch geluidsdicht maken. Misschien de moeite om eens te googlen.
Ben je wel eens naar een somnoloog geweest (longarts-somnoloog) of cognitieve gedragstherapie gehad? Mijn ervaring is dat zij verder kijken dan in een slaapkliniek en misschien wel een oplossing hebben voor jullie beide.
zo’n ding waarmee je louter door je neus kan ademen eens proberen.
Ik heb het dekbed van de hema, dons, 4 seizoenen. Het probleem is dat het zomer dekbed eigenlijk ons winterdekbed is en dus veel te heet voor voor 2 personen. Voor mij alleen is het prima maar ik denk dat we moeten switchen naar dunner. Iemand tips voor echt een koel dun zomerdekbed? Ik vind het niet erg om weer terug over te stappen naar iets anders dan dons, het kraakt ook veel. Ik lig nu onder een laken maar dat vind ik helemaal niks.
Wij hebben gewoon 100% katoenen dekbedden. Gewoon prima, maakt geen geluid, niet te dik niet te dun.
Je hebt ook 4 seizoenen
Mijn vriend en ik zijn op zoek naar een nieuw bed van 180x200 maar we worden helemaal gek!!! Hebben de hele middag informatie opgezocht, dingen vergeleken etc etc maar mijn hemel hoe maak je nou een goede keuze? En ik zou max 2500 willen uitgeven aan een nieuw bed (dus boxspring of goed matras met onderstel en hoofdboord), maar mijn vriend eigenlijk max 1500. Dus misschien is er iets van speling tot 2000 maar daar boven is sowieso te duur.
Ik heb best wel vaak last van mijn nek/schouders/rug en ik wil ook graag een “goed” bed, maar zo moeilijk te bepalen wanneer extra geld uitgeven het waard is, en wanneer je betaald voor goeie marketing. We neigen nu toch heel erg naar een Emma Hybride matras, eventueel met boxspring ook van Emma of als los matras met een bedframe/losse boxspring ergens anders vandaan.
Heeft iemand tips, of bijzonder goeie (of slechte) ervaringen?
Volgens mij is Emma echt overschat. Is in dit topic ook al besproken (dacht ik)… Ik zou eerder gaan voor Auping of Swiss. Vaak kun je in de winkels ook wel wat de prijs afhalen.
Ja, ik had de zoekfunctie gebruikt maar ik las vooral slechte ervaringen over de klantenservice. En ik bedoelde ook niet perse ervaringen met Emma, maar meer in het algemeen! Ook goeie of slechte ervaringen met andere merken of winkels. Ik heb juist het idee dat Auping en Swiss Sense ook overrated zijn (na wat zoeken op het internet), onnodig duur zeg maar. Maar ik weet het allemaal niet meer
Ik heb een Emma en geen problemen gehad met klantenservice oid. Moest wel even wachten op levering, maar niet buitenproportioneel.
Alleen ik zou het matras echt niet aanraden. Het ligt wel lekker maar is echt ontzettend warm. Van tevoren las ik dat al in reviews en dacht ik hoe kan een matras nou warm zijn, maar nu ervaar ik het dus zelf. Als je wat meer kan betalen of iets langer door wil sparen zou ik zeker voor een Auping oid gaan
Heb je al gepland om bedden uit te gaan proberen in winkels? Waarschijnlijk weet je dan een stuk beter wat je wil!
Ik ben een buikslaper, maar heb veel nek- en kaakklachten dus wil eigenlijk proberen om zijslaper te worden. Alleen neem ik het me elke avond voor en val ik vervolgens niet in slaap en draai ik toch weer naar mijn buik. Heeft iemand tips om te veranderen van slaaphouding?
Ik heb gezocht op jersey hoeslakens maar krijg vooral resultaten van zwanger en kind: heeft iemand een tip voor betaalbare jersey hoeslakens die niet scherp worden? Ik had de goedkoopste van jysk (mag je niets van verwachten natuurlijk) maar die gaat na paar keer wassen pillen en wordt dan ruw/ scherp. Complicerende factor is dat mijn matras 25cm hoog is
Ik ga verschillende uitproberen, heb er nu 1 van de Hema gekocht, maar ben benieuwd of jullie misschien favorieten hebben?
Ik gebruik soms een langwerpig kussen (of een grote knuffel van de ikea) waar ik dan tegenaan lig met mijn buik, dat weerhoudt me van helemaal op de buik te gaan liggen en ligt lekker stevig.
Favoriet vind ik een groot woord, daar heb ik te weinig vergelijkingsmateriaal voor. Ik vind zelf die van de Wibra erg fijn, tegen mijn verwachtingen in. Misschien gewoon een goede batch, maar met hun prijs is het het proberen wellicht waard.
Ik vind die van Walra heel fijn. Wel duurder maar echt rop kwaliteit vind ik. En gaan lang mee
Wehkamp heeft betaalbare (van eigen merk). Ik heb ze niet in mn eigen bed, maar mn kind heeft er nu ongeveer een jaar een en die blijft wel zacht.
Ik ben op zoek naar echt een warm dekbed. Slaapkamertemperatuur kan in de winter naar 12 graden dalen. 140×200. Iemand een tip of goede ervaring? Liefst niet een heel duur dekbed (max 150 eur)
Texels Comfort wollen 4 seizoenen dekbed1gi2oe1_up*MQ…&gclid=CjwKCAjw-eKpBhAbEiwAqFL0mo0ZUD2kMjjk53bHSVtlmWpdaJK__t6D_I8fgRpCwCbvABVw3I2ZxhoCLlMQAvD_BwE
Wij hebben deze en ik vind hem heel fijn! Het is nu 18.5 graad in onze slaapkamer en we hebben alleen nog het herfstdekbed erop. Als het kouder wordt gaat het zomerdekbed erbij.