Dank je! Ik zoek wel een tweepersoonsmatras (160x200) maar ga inderdaad ook even bij Auping langs binnenkort.
De 7 zones medium uit mijn hoofd.
Nog dank voor al jullie tips en sorry ik kom nog een keer met een vraag.
Ben inmiddels bij allerlei beddenwinkels geweest en de uitkomst was echt heel anders dan ik had verwacht. Enorm verschil in service ook.
Uiteindelijk was er maar 1 matras dat ik echt heel lekker vond liggen, de Slow Motion 7 van M-Line met traagschuim, en die kost een klein fortuin
Twijfel nu enorm, en ben heel benieuwd naar ervaringen, vooral of hij na een tijdje nog zoân fijne ondersteuning en comfortabele drukverdeling geeft?
Ik heb precies dat matras nu ruim drie jaar en het slaapt nog net zo lekker als in het begin. Destijds kunnen krijgen voor een hele aantrekkelijke prijs, ik weet niet of ik âm toen gekocht had als het niet zo was. Op een IKEA matras sliep ik daarvoor namelijk gewoon prima.
Maar nu ik weet hoe het slaapt zou ik de prijs er denk ik wel voor over hebben.
Dank je! Fijn om een ervaring te lezen met precies deze
Weet je of er misschien een black friday actie aankomt bij de verkoper?
Ja dit was helaas al met die 25% korting eraf
Vraag me wel af in hoeverre dit echt de beste actie is, ze ook regelmatig 1+1 acties las ik. Sowieso is die hele matrassenhandel nogal shady
Lig je daar dan in een volle ikea op een bed? Of hoe moet ik dat voor me zien?
Ja! En is goede service daar, vind ik
Vlg mij is het wel een A merk in traag/koudschuim matrassen land. Maar er zijn ook wel andere merken, misschien bij Consumentenbond bekeken wat ervaringen zijn? Tempur is ook een bekend merk
Hahah ja lijkt me zo awkward! Ik slaap ook nog eens op mn buik
hahaha ja zo!! En dan eigenlijk met mn favo knuffels nog
Bij mij gingen ze een keer met zân drieĂ«n speculeren over het postuur van mijn toekomstige bedpartner en zelfs proef liggen was wel gezellig
@Scorpiovibes ja goede, heb alleen geen abo maar misschien kan ik dat fixen. Tempur was nog veel duurder maar ook veel te zacht voor mij
Zou gewoon wat knuffels van de Ikea bijpakken en in de ochtend gaan om een bed uit te proberen.
Ik heb een boxspring gekregen en wil het matras en topper vervangen want die zijn aan vervanging toe. Al een flinke kuil. Twijfelde nog wel een beetje want ja kan ik dan niet net zo goed een volledig nieuw bed aanschaffen? Maargoed, het onderstel/de onderkant(?) is echt nog goed.
Nu is de boxspring van het merk bellus en ik wil liever een topper en matras van een ander merk. Vooral dus Black Friday in de gaten houden. Iemand ervaring met verschillende merken combineren op een bed? Denk ik te simpel dat je toch alle gewoon alle merken matras er boven op kan leggen?
Ik heb matras topper en boxspring allemaal van een ander merk, legt best
Ik heb ook een losse boxspring en los tweepersoons matras. Heb geen topper genomen vanwege dit artikel: https://www.consumentenbond.nl/matras/topmatras
Maar met een partner wil je misschien twee verschillende matrassen. Als je dat niet hebt zou ik dus 1 groot matras kopen. Heb zelf het Emma matras, ligt na 5 jaar nog heerlijk maar is wel erg warm. Zou hem daarom niet opnieuw kopen. Kortom: ja gewoon los een matras kopen, zolang de maat goed is, kan het
Het is wel belangrijk waar de onderbox van gemaakt is. Ik bedoel dan of het pocketvering heeft, of bonnelvering, of geen vering etc.
Want als je een matras met pocketvering koopt, kan je die niet op een bonnelvering box leggen, of op een lattenbodem met te veel ruimte tussen de latten bijv. vanwege de steun die de pockets moeten hebben.
Als je een schuimmatras gaat kopen kan je die op alles leggen.
Ik ben op zoek naar een warm dekbed, maar ik wil niet dat er dieren voor hebben geleden. Heeft iemand tips?
Ik heb nu een polyester dekbed maar dat is toch niet echt comfortabel warmâŠ
Ik heb een 4 seizoenen dekbed van de Hema (gemaakt van gerecyclede petflessen) waar ik erg blij mee ben!