Alles over slapen, bedden, avondrituelen etc

Oh man, ik slaap echt al maanden heel slecht. Kan makkelijk in slaap komen maar na 4.00 uur slaap ik zo licht dat ik continu wakker wordt. En 9/10 keer ben ik voor 6 uur wakker.

Zelfs mn kind van 1,5 slaapt beter. Ik ben al van 4 koffie naar 2 gegaan en ik voel me wel beter snachts (werd ook vaak nerveus/onrustig wakker einde ochtend). Maar nog steeds zo vroeg wakker. Nu weer een hoestaanval om 5.30 dus dan zit ik weer beneden (anders maak ik iedereen wakker).

Ben zooo moe. Zou zo graag weer eens willen ‘uitslapen’ tot 7.30 :sob:

2 likes

Ik ben de 50 gepasseerd en wilde een goed matras kopen. Omdat Auping bekend staat als ik goed merk, heb ik in een Auping store een duur matras gekocht. Wat blijkt
 er blijkt wat mis te zijn met de huidige generatie auping matrassen, er zijn veel klachten online te vinden. Ik inmiddels heb slapeloze nachten van de rugpijn, het matras ligt echt niet lekker. Eventjes proefliggen in de winkel is toch anders dan een nacht erop slapen.

Auping zegt dat ik moet wennen aan het matras en ik mag over 30 dagen pas het matras omruilen. Alleen een andere hardheid gaat niet helpen omdat er echt wat mis is met de circulaire matrassen. Mijn geld (EUR 2.990) ben ik kwijt, en ben nu opzoek naar een goedkoop maar comfortabel matras. Hebben jullie tips?

Veel dank alvast

Ik heb dit ook gehad, niet auping maar vergelijkbaar merk via speciaalzaak.

Heb nu een superfijn matras van ikea, ben op een rustig moment naar de winkel gegaan en echt knop omgezet en lang gaan liggen.

Ben er super blij mee, sindsdien veel minder last.

Zit alleen nu wel met zon verrekt duur matras en het matras van mn partner is nu niet even hoog. Mja slaapcomfort boven alles.

1 like

Mag je hem over 30 dagen wel omruilen voor een andere generatie of hoe werkt dat?

Ik krijg veel reclame voor de topper van Matt Sleeps, wellicht dat dat helpt!

1 like

Ik heb een eenmalige omruil mogelijkheid, dus omruilen naar andere hardheid maar kan niet retourneren helaas

Ik heb nooit geweten dat als je een matras koopt in een winkel dat je deze niet kunt retourneren. Je bent eigenlijk je geld kwijt als je ontevreden bent.

1 like

Zal eens kijken naar Matt sleeps, dank je wel!

Ja nou ik begrijp dat op zich wel maar als ik naar een speciaalzaak ga (geen keten) verwacht ik goed advies en service. Nja ik heb mn verlies genomen en slaap nu heerlijk en dat is het belangrijkst, maar het is zeer zuur geld.

Maar als het matras slecht is, kan je toch beter voor een nieuw matras ipv een topper? Ik ben erg blij met mn matt sleeps matras overigens.

Ja dat denk ik ook hoor, maar het nadeel is dat @Mall alleen maar het merk Auping kan kiezen omdat het bij dat merk gekocht is. En dat het omruilen voor een andere hardheid niet gaat helpen dus wat voor keus heb je dan eigenlijk? Helemaal niks?!

1 like

Verlies nemen
 en van leren

Klopt inderdaad
 ben ook niet zo blij ermee. Voortaan de kleine letters lezen

Hoe lang heb je deze al?
Vind reviews weer zo lastig met zo’n grote aankoop, je leest vanalles van: superblij mee nooit meer rugpijn tot is alweer doorgezakt lig in een kuil, zal nooit weten wat voor mij geldt tot ik al dat geld heb uitgegeven en 5 jaar probeer :sweat_smile:

Nou heb ik 4 jaar een matras van Ikea dat 2 jaar ofzo heel fijn was maar intussen zooooo slap doorgezakt is en ik wil niet meer :sob: maar ik heb ook geen 2000€ helaasch.

Drie maanden! Dus nog niet zo lang

1 like

Ik heb mijn Matt al 6 jaar en vind hem nog steeds heeeel fijn liggen!
Geen kuilvorming of iets.

1 like

Ik slaap de laatste weken zo slecht en word met de dag vroeger wakker :sob: Inslapen is geen probleem. Ik heb geen stress en ben ontspannen. Vandaag was ik om 5.00 alweer wakker en het lukt gewoon niet meer om door te slapen. Ik ben doodmoe elke dag pff.

2 likes

Komt het niet “gewoon” door het licht/de vogels? Ik heb daar zelf ook een beetje last van, ik hoor een hele vogelorgie rond halfzes en overweeg het raam in mijn slaapkamer een paar nachten dicht te houden om te zien of het wat uitmaakt :melting_face:

1 like

Kun je niet een andere lijn van matrassen kiezen? Of bv aangeven dat je het showroom model zou willen ? Heb je rechtsbijstand?

1 like

Ik slaap met oordopjes en een oogmaskertje dus dat kan het ook niet zijn :sob:

Ik heb dit ook sinds een maand ongeveer, ben zelfs daardoor met een slaapmasker gaan slapen (oordopjes sliep ik al mee). Het heeft een klein beetje geholpen maar nog steeds dagelijks voor 6 uur wakker. Denk zelf dat vroeg licht worden of de langere dagen wel meespelen, alsof mijn lichaam zich toch aan dat ritme aanpast.

1 like