Als het een vierkant is maakt het eigenlijk weinig uit toch? Helemaal als je het verschil toch niet merkt. Sommige dekbedden bestaan uit blokjes
Hoe doen de mensen in een relatie met een groot verschil in lichaamsgewicht qua matras? Ik heb sinds een paar maanden een relatie. Ik heb twee aparte matrassen met daarop een topper, maar ik merk dat er een kuil ontstaan in het midden van die topper. Is de enige oplossing in zo’n geval om toch maar op twee matrassen te slapen? Wil het liefst gewoon samen op één matras.
Ik heb er zelf geen maar ik weet dat auping bijv matrassen heeft die uit 1 stuk (hoes iig) zijn maar links of rechts een andere hardheid kunnen hebben. Misschien hebben andere fabrikanten zoiets ook wel.
Ik heb een matt matras, die is per kant aan te passen in hardheid
Welke oordopjes vinden jullie fijn voor de nacht? Mijn vriend doet weer nachtdiensten, en wanneer de sleutel al in het slot gaat ben ik gelijk klaarwakker.
Ik gebruik nu vaak van die simpele goedkope schuimoordopjes, maar halverwege de nacht doen die pijn. Ik heb wel Alpine oordopjes, maar ook die doen zeer.
Ik twijfel er nu aan om Ohropax te kopen. Ik zal dit topic ook nog even goed doorlezen. Zag tussen de linkjes de Alpine sleep al staan.
Ik heb Loop Quiet-dopjes en slaap als een roos ermee. Ze houden niet alles tegen (heel hard gesnurk), maar ik merk het niet als mijn vriend naar bed komt. Zitten verschillende maten opzetstukjes bij.
Laat oordopjes op maat maken! Ik blijf het zeggen haha. Zelfs de loop oordopjes waar je uit verschillende maten kunt kiezen passen nooit perfect (bij mij). Dus als je wil dat het echt past, blijft zitten en geen pijn doet…
nou ik heb oordoppen op maat gehad, maar eerlijk gezegd werken de wasbolletjes van ohropax het allerbeste. en sleepbuds van bose (met deze heb ik nachten van 9 uur gemaakt op lowlands, kun je nagaan)
Ohh ik vind die wasbolletjes vreselijk, wat een rotdingen haha. Zal ook wel heel persoonlijk zijn denk ik en aan je oorvorm (?) liggen
ik haal er altijd ongeveer 1/3e af, want anders vallen ze bij mij uit. misschien is dat het probleem bij jou?
Hier een Ohropax fan! Ze dempen veruit het beste en ik vind ze comfortabel. Een stuk beter dan die dingen van Alpine.
Ik vind ohropax het fijnst omdat ze zich een soort van naar je oor vormen, je huid niet beschadigen (je huid blijft vettig), en goed afsluiten
Ik heb de Ohropax mini, speciaal voor kleine gehoorgangen. Nooit meer pijn gehad.
Ik vind Ohropax ook het fijnst, vrij snel nadat ik hier een paar jaar terug terug postte over de op maat gemaakte oordopjes die ik al heel lang had (een jaar of 10), zelfs zonder kwijt te raken, ben ik ze dus kwijtgeraakt
Ik heb geen nieuwe gekocht omdat ik nog steeds geloof dat ik ze terug ga vinden. Nu gebruik ik al 2 jaar wasbolletjes
Hier zijn deze echt al jaren favoriet
Misschien helpt het om jezelf nieuwe te gunnen om te weten dat je oren in principe veranderen en ook op maat gemaakte oordoppen op een gegeven moment niet echt meer “op maat” zijn (of zoiets heb ik mij laten vertellen). Dus je kan maar beter nieuwe op maat laten maken want als je je oude vindt passen ze misschien niet goed meerz
Ja mee eens hoor alleen komt me nu even niet goed uit qua tijd en kosten, plus dat ze altijd goed zaten en ik vaker heb meegemaakt dat ik iets terug vond zodra ik had vervangen, zoals met een paar laarzen of huissleutels
Hebben jullie tips om weer in slaap te komen als je in de nacht wakker wordt? Ik probeer een goede slaaphygiëne aan te houden, doe vaak een bodyscan of luister een podcast. Maar ik word altijd pas uren later weer slaperig, wanneer ik er uit moet.
Ik heb sinds een klein tijdje een oogkussen van eyepillow. Die is wat verzwaard en ik ben echt dol op dat ding!
Ik slaap graag op mijn zij, maar leg dat kussen dan op de zijkant van mijn hoofd. Instant geborgenheid!
Wel even zoeken als ik ‘s nachts wakker word en het wil gebruiken