Hier een Ohropax fan! Ze dempen veruit het beste en ik vind ze comfortabel. Een stuk beter dan die dingen van Alpine.
Ik vind ohropax het fijnst omdat ze zich een soort van naar je oor vormen, je huid niet beschadigen (je huid blijft vettig), en goed afsluiten
Ik heb de Ohropax mini, speciaal voor kleine gehoorgangen. Nooit meer pijn gehad.
Ik vind Ohropax ook het fijnst, vrij snel nadat ik hier een paar jaar terug terug postte over de op maat gemaakte oordopjes die ik al heel lang had (een jaar of 10), zelfs zonder kwijt te raken, ben ik ze dus kwijtgeraakt
Ik heb geen nieuwe gekocht omdat ik nog steeds geloof dat ik ze terug ga vinden. Nu gebruik ik al 2 jaar wasbolletjes
Hier zijn deze echt al jaren favoriet
Misschien helpt het om jezelf nieuwe te gunnen om te weten dat je oren in principe veranderen en ook op maat gemaakte oordoppen op een gegeven moment niet echt meer “op maat” zijn (of zoiets heb ik mij laten vertellen). Dus je kan maar beter nieuwe op maat laten maken want als je je oude vindt passen ze misschien niet goed meerz
Ja mee eens hoor alleen komt me nu even niet goed uit qua tijd en kosten, plus dat ze altijd goed zaten en ik vaker heb meegemaakt dat ik iets terug vond zodra ik had vervangen, zoals met een paar laarzen of huissleutels
Hebben jullie tips om weer in slaap te komen als je in de nacht wakker wordt? Ik probeer een goede slaaphygiëne aan te houden, doe vaak een bodyscan of luister een podcast. Maar ik word altijd pas uren later weer slaperig, wanneer ik er uit moet.
Ik heb sinds een klein tijdje een oogkussen van eyepillow. Die is wat verzwaard en ik ben echt dol op dat ding!
Ik slaap graag op mijn zij, maar leg dat kussen dan op de zijkant van mijn hoofd. Instant geborgenheid!
Wel even zoeken als ik ‘s nachts wakker word en het wil gebruiken
Heb jij nog een oplossing tegen snurken gevonden?
Ik snurk de laatste maanden heel veel en hard waardoor we niet meer samen slapen. Ik heb ook heel de tijd het gevoel dat er snot achter m’n neus zit (dus dat kan ik niet weg snuiten). Ik snurk mezelf soms ook wakker.
In het laatste trimester van m’n zwangerschap had ik dit ook, maar toen ik na de bevalling weer een dunnere nek had was was het weer weg. Maar afvallen is nu geen optie.
Dus alle tips zijn welkom! Neusspray met xylometazoline helpt ook wel wat maar dat brandt ook en moet ik dan 2 x per nacht doen.