Ik vind ze voor slapen niet fijn helaas, maar dat verschilt echt per persoon denk ik. Ik vind de kneedbare oordopjes (soft silicone) van alpine wel fijn. Maar heb nu oordoppen op maat laten maken, ik hoop dat dat nog iets beter afsluit. En als ik geluid wil heb ik zoiets Amazon.nl dat doe ik dan op terwijl ik oordoppen in heb
Ja ik had altijd van die wassen oordopjes maar vind dat toch niet meer zo fijn. Mijn airpods pro geven ook nog een soort van white noise maar vind dat niet echt een lange termijn oplossing.
Ja die zijn zo vettig vind dat ook niks.
Zijn die siliconen niet zo vettig als de normale bolletjes?
Maar die loop earplugs hebben toch helemaal geen White noise erin?
Ik vind zelf de alpine deep sleep fijn. Wordt hier ook wel vaker getipt (daardoor heb ik ze ook gekocht)
Ik ben echt een hele slechte slaper, ook met van die oordopjes die je bij de kruidvat etc haalt. Maar ik heb nu op maat gemaakte oordopjes, echt amazing. Ik val alsnog slecht in slaap maar word zelden nog wakker!
Nee is dus siliconen, niet vettig. Er blijven wel altijd wat haren in hangen. Ze zijn er ook van ohropax maar vind ze van alpine wat fijner. Ik gebruik 1 bolletje voor 2 oren dus ook nog zuinig.
Voor mij waren de kleine alpine deep sleeps te groot, doen toch pijn na een tijdje en soms kraakt het ineens ofzo, weet niet wat er dan niet goed zit maar voelt heel naar.
@Willam-Belli ohh klinkt fantastisch, ik heb vorige week oordopjes laten aanmeten. Hoop dat het mij ook zo goed bevalt!
Ik ben er zooo blij mee, was duur maar iedere cent meer dan waard. Het voelt echt alsof je een soort afgesloten bent van de hele wereld met die dingen laf itt
Oké top, dan wil ik die binnenkort ook wel proberen. Die kleine deep sleep doen mij inderdaad ook pijn. En ik snap je met dat gekraak haha.
Thanks!
Dit zeg ik toch ook nergens? Ik zeg alleen dat mijn airpods dat effect wel hebben haha.
Ik ga eens naar die Alpine kijken, thnx.
Ooh ik dacht om eerlijk te zijn met die prijs dat je dacht dat het er wel in zat haha. Ook omdat dat was wat fijn zat aan de airpods.
Heb je met slaap oordopjes er last van dat ze uitvallen of van dat je ze voelt zitten?
Ja maar dat gebeurt denk ik eerder terwijl ik al in slaap ben! Zag dat Alpine dopjes heeft met zo’n plug en V-shape die lijken me wel wat.
Ik krijg er echt enorm oorpijn van aan 1 kant
heb geprobeerd ze 10 minuten in te houden (ze zeggen begin met 1 uur en bouw op) en toen ging het echt niet meer. Baal er zo van, moet maar even opzoeken wat de koopvoorwaarden zijn.
Cloudpillo heeft nu sale maar ik lees wisselende reviews?? Wat is jullie ervaring.
Slaap nu met twee kussens maar vind die allebei te zacht. ![]()
Ik ben erg blij met mn Cloudpillo, gewoon omdat het zo handig is dat ik m precies op mn favoriete dikte kon maken. En toen ik na 3 dagen dacht nah niet goed, kon ik er alsnog een handje bij doen. Plus ik vind het wel praktisch dat je de hoes zo makkelijk/goed kan wassen.
Heb ze toen wel gekocht met 1 + 1 gratis plus een influencer code dus zou vooral even rondshoppen en niet zomaar het volledige bedrag betalen.
Ik vind cloudpillo ook heel fijn, slaap er nu denk ik al 3 jaar op. Je kunt het foam er inderdaad uit halen en precies aanpassen aan de juiste dikte. En ik vind het fijn dat er een warme en koele kant zit op het kussen.
Ik heb het origineel
Ook de originele!
Ik twijfel nog tussen de originele en de recharge maar ga vandaag of morgen bestellen! Hebben jullie ook de kussenslopen erbij?