De katoensatijn van Yumeko, heeel lekker glad en zacht
Ja die, echt mijn favo. Die gaat in de was, in de droger en direct er weer op ![]()
Ik heb two-tone groen
Duuuur ga eerst die van hema proberen haha
Ik ben groot fan van deze van Ikea
https://www.ikea.com/nl/nl/p/angslilja-dekbedovertrek-en-2-kussenslopen-donkerroze-40537631/
Goede prijsss!! Maar 100% katoen ben ik normaal niet zoân fan van, is deze anders?
Als je snapt wat ik bedoel
Moet eerlijk zeggen dat ik daar nooit zo op let, qua materiaal, maar ik vind deze fijn voelen, haha.
Wat voor materiaal zou je nog meer erin willen hebben dan? Ik wil jĂșĂst een dekbedovertrek van 100% katoen. Lekker ademend!
Katoenensatijn is ook gewoon 100% katoen. Het satijndeel zegt alleen iets over hoe het geweven is.
Is nu 30% korting! Ga morgen op pad en morgenavond eronder liggen hahaha ben benieuwd
Nice!
Gekocht! Is deze geworden enige kleur. Heb normaal wit maar vond deze wel leuk
Zit nu in de was ben benieuwd
Ja mooie kleur! Slaap lekker
Ik krijg mijn geld terug! Echt fijn want het was âŹ130.
Geen ervaringen hier dus zelf maar uit gaan testen
Nu een maand denk en echt zĂł blij mee! Slaapt heerlijk rustig, geen vervelende oortjes meer die pijn doen of uitvallen. Echt super. Geluid vind ik ook prima door kussen heen (wel beetje goed onder je oor leggen) en mân partner hoort het niet (maar die hoort sowieso weinig ahahaha)
Enige nadeel vind ik dat âie geluid maakt als âie (bijna) leeg is, een piep elke x aantal seconden. Snap echt geen hol van wie dat heeft bedacht want je ligt ER OP te slapen dus ik word er wakker van?! Nah totaal onlogisch maar ik zorg nu maar gewoon dat ik âm zeer regelmatig oplaad (om de 1, 2 nachten) zodat âie niet leegraakt. Verder echt geweldig blij mee ![]()
![]()
![]()
Ik wil echt lekker zacht luxe beddengoed, denk mooi katoensatijn.
Zie Yumeko voorbij komen, Suite702. Andere tips?
Waar hebben jullie je slaap oordoppen op maat gekocht? En hoe bevallen deze?
Merk dat mijn loop echt pijn beginnen te doen âs nachts⊠deze geven me trouwens ook niet genoeg demping qua geluid