Heeft er iemand nog meningen over een nieuw matras? Wij zoeken een nieuwe en gezien de aanprijzingen even gekeken naar Matt sleeps, maar 850 piek voor een matras vind ik wel echt veel geld, vergeleken met een standaard IKEA matras. Zeker omdat we al die tijd prima slapen op een 10 jaar oude Ikea. Tegelijkertijd zijn we ook alweer in een andere leeftijdsfase, dus we kunnen het prima betalen en als het significant verschil maakt wil ik het wel overwegen… benieuwd naar ervaringen!
Matrassen moet je toch altijd zelf even testen/voelen maar ik ben heel blij met ons M-line matras! Ik zie dat ze wel flink duurder zijn geworden want wij hebben er 2 jaar geleden incl lattenbodem 1200 voor betaald en ze kosten nu meer dan 2000. Maar 850 klinkt dus niet als veel geld als ik het vergelijk haha
Bij Schoonenberg. Een van de beste aankopen van m’n leven!
Dit zei ik ook, dus begin vorig jaar toch een goedkoper Ikea matras gekocht en daar onwijs spijt van gehad. Matras was echt slexht en is heel snel gaan doorzakken.
Met black friday voor Emma matrassen gegaan. De Emma Diamond Cool Hybrid en dat hadden we zoveel eerder moeten doen. Deze zijn alleen nog duurder dan die van Matt sleeps, 1700 euro per stuk.
Mn man en ik hadden nu wel zoiets van ja we kunnen het betalen en we komen ook op een leeftijd dat we deze volwassen keuze/uitgave maar moeten doen.
Ik heb vorig jaar een heel nieuw bed gekocht met goede matrassen van swiss sense en ik ben nog elke avond zo blij ermee. Het ligt echt 10 keer beter dan mijn oude goedkope bed. Maar ga wel proefliggen, kun je zelf ervaren welke soort matras je fijn vindt.