Ik heb er sinds blackfriday eentje gekocht en een kortingscode van een influencer gebruikt! Vind het heerlijk liggen! Maar het is niet zo dat ik ineens mega fris en fruitig wakker word en mijn bed uit spring 's ochtends haha. En ik vind hem ook veel warmer dan mijn oude goedkope Ikea matras dus ik heb nu alleen een winterdekbed zonder het zomergedeelte en ik draag vaak niet eens een pyjama, terwijl ik vorige winter gerust onder het dubbele dekbed een trui en joggingbroek droeg. Sokken moet ik niet aan denken! Nu het weer vriest is het perfect maar ik ben nog wel zoekende naar de perfecte combi als het rond de 10 graden is buiten want dan heb ik het veel te warm met de winterdeken.
Ik slaap op de grond, wel op 2 matrassen. Beetje prinses op de erwt vibes haha. Het onderste matras zie ik dan als mijn ‘bed’ zeg maar, heb ik een mooi stevig hoeslaken omheen en bovenop een vrij stevig matras waar ik dan op lig. Ik vind het super fijn!
Alleen je moet wel even kijken of dat je huis geschikt is, in mijn vorige woning was het best vochtig waardoor er wel echt ruimte onder het matras moest zijn. Daar sliep ik dus op lattenbodems. Om te voorkomen dat je matras gaat schimmelen enzo.
Ik heb een 4 seizoenen dekbed van Walra, die is heerlijk warm en dik.
Waar kijk jij voor zulke pyjama’s? Voelt echt als succesful adulting om een goeie pyjama te hebben en ik ben echt een koukleum haha
Thanks! Zat net ook daar te kijken
Jeej vannacht eerste nachtje op mijn matt topper. Mijn vriend heeft hun matras en daar slaap ik altijd zalig op.
@kali ik ben wel echt benieuwd wat jij van je slaapkamer gaat maken met betonnen vloer en matras op de grond. Het klinkt heel cool!!
Ik ben alvast hyped! Post je een foto? En dank je
Ik moet hier echt gaan werken aan het verbeteren van mijn slaap(ritme). De laatste tijd via mijn smartwatch mijn slaap bijgehouden en het is echt waardeloos. Veel te weinig diepe slaap en teveel lichte slaap. Geen wonder dat ik me altijd moe voel Het zal vast niet voor de volle 100% kloppen, maar de waardes zijn echt rampzalig.
Ben op dit moment ook echt zoekende naar wat dan zou kunnen helpen. Koffie drink ik al alleen 's ochtends, alcohol bijna nooit, slaapkamer is donker. Ga nu maar proberen consequenter te zijn in geen schermen 's avonds en vaste tijden in het weekend (is doordeweeks al).
Ik heb een nieuw hoeslaken nodig. Normaal gezien koop ik dat in de Action maar ze hebben de maat van mijn matras (160x200) niet meer. Ik wil gewoon simpel wit, liefst gebroken wit.
Waar koop ik een mooie van goede kwaliteit maar wel betaalbaar? Is de HEMA ok? Of neem ik beter de Ikea? Of Laredoute?
Ik vind die van Hema en Ikea allebei prima qua kwaliteit.
Ik heb hoeslakens van Walra, zijn niet heel goedkoop vind ik maar wel super fijn en gaan heel lang mee. Bij hoeslakens let ik er vooral op dat het 100% katoen is en niet jersey katoen ofzo want dat vind ik minder fijn.
Walra 100%. Ik ben echt een snob hiervoor. De kwaliteit is echt heel goed, mijn ouders hebben sommige al 30 jaar. Ik heb er eentje van walra en ik gebruik hem echt intensief, kookwas, droger en hij is nog zo perfect als op dag 1.
Walra vond ik vreselijk! Heb ik ook gekocht n.a.v. alle goede reacties hier, maar is na 1x wassen al zo erg gekrompen dat het niet meer past…
Nu gewoon hema; da’s prima
Ik heb de laatste tijd nogal last van het niet uit bed kunnen komen, te weinig discipline. Op werkdagen moet ik om 5.30 op en andere dagen blijf ik makkelijk tot 11 uur liggen (snoozen etc) en ben ik moe’er dan op werkdagen. Had deze podcast geluisterd en ben nu heel strict begonnen met elke vrije dag om 8 uur opstaan, ongeacht of ik een afspraak heb of niet (ze raden eigenlijk aan elke dag zelfde tijdstip, maar ga echt niet om 5.30 opstaan op mn vrije dag haha). In mijn hoofd heb ik het zo ingeprent dat er geen discussie over mogelijk is, dus ben benieuwd hoe dit gaat werken.
Ben ook een buik- en zijslaper en ben heel erg tevreden met dit kussen. Vooral het verkoelende gedeelte!
Ik ben tot nu toe wel aardig tevreden over Nattjasmin van Ikea!
Super late reactie, ben aan het bijlezen. Mag ik vragen waar jij de CBG 5% waar je zo positief over bent bestelt?
Bij cbd-producten.nl
Ik gebruik nu ook CBN erbij voor het slapen. Topcombi (nu maar twee druppeltjes en 3 CBG)
Maar je moet het wel langzaam opbouwen maar veel heb ik niet nodig.
Dankje, ga ik daar eens kijken. Heb je een voorkeur voor een bepaald merk? Zie dat het aanbod best breed is.