Als je één ding mag zeggen tegen je 16-jarige zelf

Wat zou dat dan zijn?

Oef, dat was voor mij best wel een kritiek punt eigenlijk. Ik kan alleen maar hele pijnlijke dingen bedenken eigenlijk haha.

Ik denk dat m’n beste beslissing was geweest als ik op dat moment normaal was gaan eten en was gestopt met de giftige cultuur rondom ballet. En dat ik er echt wel mocht zijn zoals ik was. En dat heus wel ooit m’n puistjes weg zouden gaan hahah

4 likes

(Sorry heb even de leeftijd aangepast jaar 16. Lijkt me interessanter omdat je als 12 jarige echt nog een kind bent.)

Breek volledig de banden met familieleden X en X. Jij zat niet fout, maar zij.

5 likes

Dat ik echt prima ben zoals ik ben en niet zo teringonzeker moet zijn. En ook dat het echt niks uitmaakt wat anderen van je vinden, is vooral jammer voor hen.

4 likes

Je bent echt nog niet zo verstandig en volwassen als je zelf denkt :thinking:

9 likes

Oh als 16-jarige zou ik weer heel wat anders zeggen denk ik.

‘Dump hem’.

5 likes

Het komt allemaal wel goed.

2 likes

Leuk topic, want ik heb echt dagelijks spijt van mijn beslissingen als 16-jarige. Dus ik zou zeggen: ga alsjeblieft geen journalistiek studeren zodat je dagelijks bij voetbalclubs rond kunt hangen en je later met een voetballer gaat trouwen. In de praktijk ga je voor minimumloon copy pasten. Kies een betaprofiel ipv altijd maar alles doen wat makkelijk voor je is en ga een medische studie doen.

5 likes

Hou vol.

7 likes

Same here!

Blijf niet hangen in dingen die je ongelukkig maken, er is zoveel beters in de wereld dan wat je nu hebt. Blijf ook maar dicht bij wie je bent en verander niet omdat anderen zeggen dat dat moet

2 likes

Geniet van alles te kunnen eten zonder aan te komen… want op een dag zal dit veranderen :wilted_flower:

12 likes

Stop nu al met je obsessie om slank te zijn en continu te diëten. Het levert je helemaal niks op. En stress niet zoveel over alles en dan vooral je cijfers. Het komt allemaal goed.

2 likes

Koop een goede kleur foundation, wortel staat niemand

30 likes

Hoe klote het ook is, wees realistisch en geef andere studies/interesses een kans in plaats van alleen te focussen op je danscarrière.

Edit; oja en dump je boyfriend.

2 likes

KUS HEM NIIIEET gadverdamme

5 likes

Ook nog dat het niet erg is om te falen. Misschien had ik dan wel die ene studie durven doen.

1 like

Je hoeft niet altijd iedereen een tweede kans te geven.

Maar eigenlijk hebben al die dingen me ook wel gemaakt tot wie ik nu ben, en daar ben ik blij mee, dus misschien ook gewoon niks.

1 like

Dump hem, alsjeblieft. Zal je echt veel goeds doen. Dump wiskunde ook maar. Wees niet zo bang voor de toekomst, het komt echt goed.

3 likes