Als je één ding mag zeggen tegen je 16-jarige zelf

Blijf vooral zero fucks geven. Je hebt niemand nodig behalve jezelf en je wordt alleen maar meer awesome, hoe ouder je wordt.

Ohja, en bij 30 lig je nog niet onder de grond. Dat is niet bejaard.

9 likes

Geniet ervan! Vanaf hier wordt het alleen maar minder leuk met al je verplichtingen, zorgen, etc

oke gechargeerd maar geniet van deze mooie periode in je leven! Vrijheid blijheid

Letterlijk dit! Zal ik het nu maar tegen jou zeggen? Geniet wat meer, werk wat minder hard, dat verdien je!

1 like

Stel een vriendje lekker uit tot je 23e, is niet raar en ga avontuurlijk de wereld rond zoals je stiekem wilt.
En: later wilt iedereen ronde billen dus flaunt 'em girl!

6 likes

Probeer die faalangst te overwinnen, dan zal alles wel goed komen.

1 like

Ja. Je blijft samen met wie je nu bent… nee, nog steeds niet ten huwelijk gevraagd en nee, ook geen kinderen. En ehm, schrijf je voor een andere opleiding in want dit ga je niet afmaken en zo vergooi je weer een jaar.

1 like

Het komt goed.

Doe eens wat vaker gek, stap op die jongens af… de drempel wordt anders alleen maar hoger en hoger!

1 like
  • hou je emoties wat meer onder controle
1 like

Kruip uit je schulp. (Maar dat kan ik eigenlijk tegen mijn 30-jarige zelf ook nog zeggen)

1 like

MEID!

Dat zou ik zeggen. En dan weet de 16 jarige ik genoeg.

7 likes

Verwijder je Twitter.

4 likes

Neem geen sportschool abonnement

8 likes

Doe ns ff rustig

2 likes

Omg ik heb zooooo veel. Van zelfverzekerdheid tot body image tot familiedingen tot vriendschappen en jongens… Maar als ik één ding tegen teenage angst Grace zou kunnen zeggen zou ik zeggen: het komt allemaal goed.

1 like

Ga niet meteen studeren maar op reis (had me een hoop geld bespaard)
Begin nooit met drugs gebruiken (dat ook :joy:)
Geniet van je prachtige lichaam

3 likes

Ja ik denk zelfs dat mijn moeder me dit weleens zei, en dat ik dan met overslaande stem terug schreeuwde YOU DON’T KNOW MY LIFE. Puberen was zo leuk!

6 likes

Begin niks met hem. Had me 4 jaar gescheeld waarin ik kon feesten en lol kon hebben. Je moet geen zorgen hebben als je 16 bent.

2 likes

Ik ben trots op je! Je bent een geweldig kind!

5 likes

Later word je een huppelkut die in kokerrokken naar haar werk gaat, dus stop nu maar met ‘speciaal’ en ‘edgy’ doen, je bent leuk zoals je bent.

Ga iets leuks doen met je broertje, trakteer hem op een ijsje.

14 likes