Als jij een presentatie moest geven

Als jij aan heel Forum Feminarum een 15 minuten durende presentatie moest geven over een (random) onderwerp dat je interessant vindt en/of veel over weet, waar zou jouw presentatie dan over gaan?

2 likes

Katten ofzo denk ik of knaagdieren.

1 like

Internetgekkies en/of memes en gifjes

17 likes

Alle momenten dat ik heb gezegd ‘ik hoorde van een vriendin’/ ‘iemand die ik ken had ook zoiets’/‘geleerd van bekende’, maar het eigenlijk forum-info was :kissing_heart:

9 likes

Een anekdote uit mijn leven
Of hoe geniaal ik het nieuwe album van de jeugd vind

2 likes

Ik haat presentaties.

18 likes

Wijn of iets met eten, zoals de geschiedenis van instant noodles of de Vietnamese/Japanse/Koreaanse keuken

6 likes

Het zou een soort van Ted talk worden over relativeren en op een gezonde manier naar jezelf en je leven kijken
(Met gezond bedoel ik niet fitgurl healthy maar gewoon een soort van holistisch mens sana in corpore sano idee)

15 likes

Ik zie dit al voor me op zo’n basisschool manier. Iedereen in de kring en jij plaatjes langzaam van een kant naar de andere, zodat iedereen het kan zien:
“Dit is een man die niet meer hoeft te tanken”
“En deze man vindt 100 euro voor die blik in die water helemaal mooi”
“Dit zijn bezoekers van de kamasutrabeurs die voornamelijk geïnteresseerd zijn in de shows met de mannen”

13 likes

Ik krijg al stress van het lezen van dit topic hahaha. Maar ik denk boeken want leuk, veilig en makkelijk

3 likes

Madonna.

4 likes

Het feministische kunstproject Womanhouse met extra aandacht voor Menstruation Bathroom:

6 likes

Lucid dreaming denk ik!

Of een leuk gedachte-experiment/interessante mindfuck uit de filosofie (= mijn bachelor).

Misschien moeten we een keer een pecha-kucha-avondje houden.

9 likes

Sphynx katten
Bodybuilding

Of the supermarket lady van Duane Hanson

4 likes

15de eeuwse schilderkunst

3 likes

Oasis :woman_shrugging:t3:

1 like

Labradorgeorgie.
Inclusief geluidsfragment van hoe hard hij nu aan het snurken is.

5 likes

Oké kom ik met mijn super saaie antwoord haha. Maar over mijn werk! Ik geef sowieso veel presentaties en masterclasses enzo en kan heel gepassioneerd praten over mijn werk (en laf presenteren dus).

En mijn werkveld is een populair onderwerp hier op het forum (zijn een stuk of 3 vrij populaire topics over hehe) dus denk dat er dan interessante disuccies zouden komen.

2 likes

Mijn promotieonderzoek, denk ik, om eerlijk te horen of het trash is :sob:.

4 likes

Precies dit