Amerikaanse presidentsverkiezingen 2022

Misschien zijn ze een act aan het instuderen en hebben ze een soort bonte avond georganiseerd voor als het gecalld wordt met iedereen die de afgelopen dagen voorbij is gekomen en daarom hebben we nu deze tweedehandsmensen en -studio. Maar misschien is dat wishful thinking.

24 likes

Dat zou echt mijn dag maken

2 likes

Zij is zo leuk om te volgen op Instagram! Ze zet zich al jaren in om er voor te zorgen dat iedereen gaat stemmen :slight_smile: dankzij haar organisatie zijn 800.000 mensen voor het eerst gaan stemmen in Georgia!

22 likes

Tweedehands mensen :rofl:

4 likes

Hoeveel papercuts zullen al die stemmentellers hebben :sob:

Hahaha tweedehands mensen :joy::joy:

Ik hoop wel dat ons team de calling mag doen. Dat ze worden wakker gebeld uit hun dutje.

Ik zie ze nu ook voor me volledig gekleed en in de make up op stretchertjes ergens in de gang van cnn :joy:

7 likes

afbeelding

Jongens pak de popcorn maar vast (17 uur onze tijd)

27 likes

Kan me echt niet voorstellen dat zij naar huis gaan nu, slapen idd gewoon ergens in de gang ofzo haha. Al denk ik dat zij allemaal staand nog kunnen slapen nu.

3 likes

Ik heb nog niet bijgelezen in het gesloten topic. Net wakker. Gaat er zo iets gebeuren? Ik lig nog in bed. Moet ik nu als een malle uit bed en CNN aanzetten?

Neuh, anytime today komen er cijfers maarja dat zeggen al 3 dagen. Zou nog ff blijven liggen

3 likes

Sowieso lekker cnn aanzetten en meekletsen. Maar kan ook gewoon vanuit bed!

ANY MINUTE NOW

8 likes

Die man zit gewoon op de automatische piloot papiertjes open te vouwen

Nah ik zie nu dit:

Ze verwachten wel een batch van Georgia en Pennsylvania.

2 likes

Ik word zenuwachtig :rofl: ga er maar uit. Goedemorgen allemaal!

2 likes

Haha ja en hij heeft ruim 5 minutes of fame zonder dat hij het weet.

1 like

So stand by
JA HALLO CNN DAT DOEN WE AL SINDS DINSDAG

13 likes

Haha ik dacht wel op 17 uur ook een update van Penny. Of vergis ik me?

Dus als ik het goed begrijp wordt het vanaf 17h weer spannender?

Haha nachtdienst gehad of zit je in een andere zone ;)? Geniet van de dramatische reclames op cnn! :crazy_face:

Als Biden wint, gaat hij dan meteen speechen? Weet niet meer zo goed hoe dat de jaren ervoor ging. Volgde het toen minder, al weet ik nog wel dat toen Obama won, mn pa met tranen in zn ogen voor de tv zat ;).

2 likes