Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Bohh kijk nu al zo lang dat ik hier bijna emotioneel van word :pleading_face:

4 likes

Jongens ik durf echt niet meer te gaan slapen hoor elke keer als ik slaap gaat het fout en word ik wakker in een deceptie. Ik denk dat het lot van de wereld aan mij gebonden is nu, ik moet wakker blijven anders jynx ik het.

36 likes

Ja helaas, iemand moet de spil van de wereld zijn en blijkbaar ben jij dat.

14 likes

Ik ga ook maar op tijd slapen en zet m’n wakker rond 2/half 3. Als er dan updates zijn/het spannend wordt verplaats ik me met dekbed en al wel naar de bank

2 likes

Bij mij werkt het alleen op m’n telefoon. Op tablet loopt het om de 10 seconden vast.

2 likes

Thus her fate is tied to the ring, since if it is destroyed she may live a good life with Aragorn the king, if Sauron reclaims it, she and all she loves will be destroyed. She traded the certainty of peace in the Undying Lands for the hope of Frodo’s success.

5 likes

dit dacht ik gister ook, en toen ik wakker werd was er gewoon nog niks gecalled sinds ik ging slapen.
straks blijft dit gewoon een paar dagen doorgaan :sleepy:
kunnen we maandag pas gaan slapen

3 likes

Ga gewoon in je droom Biden supporten, dan voel je je vast nuttiger

1 like

Ik denk dat het echt nog uren gaat duren dus als mensen moe zijn: ga slapen

4 likes

Nee bedankt.

58 likes

Persconferentie

1 like

Georgiiiia Lets go

Ik lees nu net dat john king (man vd magic wall) en Dana bash, de blonde news anchor die er nu ook zit, getrouwd zijn geweest. Lekker de verkiezingen verslaan met je ex.
#trivia

25 likes

Trouw met mij

2 likes

Je zou maar Georgia voting system implementation manager zijn, hee

4 likes

Ik ga zo maar is slapen en dromen over een overwinning voor joe :stuck_out_tongue:

2 likes

Wie gaat Georgia pakken?

• Biden
  • Cheeto

0 stemmers

Op het journaal (in BE) werd verteld dat hij wat down zou zijn, haha. En dat hij wat wordt tegengehouden om het publiek toe te spreken. Dus twittert ie maar :woman_shrugging:t2:

8 likes