Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik las laatst ergens dat hij niet zelf twittert maar dat hij z’n tweets naar iemand stuurt, die ze checkt en dan weer doorstuurt naar iemand die ze post? Zou dat waar zijn?

1 like

Bij een inauguratie is het toch verplicht dat de oud president erbij zit, ik hoop zo dat Biden wint alleen al om Trump daar te zien zitten.

17 likes

Die ze checkt of er wel genoeg spelfouten in zitten?

15 likes

Dan was er geen fout gemaakt met poles/polls denk ik?

En of het wel dom genoeg is?

2 likes

vraag me af wat diegene dan checkt haha
spelling? of zullen er dingen geweest zijn waarvan ie heeft gezegd nee maar dat kan écht niet :thinking:

Ik ga ook slapen, ben kapot. Ik schrik geheid middenin de nacht wakker waarbij ik de keuze moet maken om eerst naar het forum of eerst naar cnn te gaan.

Ik weet niet of mijn updates nog nuttig zijn gezien steeds meer zenders het licht hebben gezien en er wordt gesproken over het aantal nog te tellen stemmen. :weary::pray:

Welterusten allemaal alvast! Zie jullie on the other side
image

En nog eentje dan… een baby schaap dat glimlacht

76 likes

en genoeg CAPS?

1 like

Ik vraag me nu heel erg af wat Trump en Biden doen. Zouden ze de hele dag op de PC zitten en alles checken, zouden ze kunnen slapen? Zouden ze lekker thuis zijn, hebben ze een joggingbroek aan. Zoveel vragen. Ik zou op de wc zitten met acute diarree van de spanning maar hoe houd je dat nog dagen vol.

7 likes

Trusten!! Bedankt voor je overzichten :blush:

2 likes

Ging niet helemaal goed in de ah.

66 likes

Zou me op zich niet verbazen, ik kan me zo inbeelden dat hij anders non stop zou tweeten. De drempel voor wat er door komt blijft wel laag, :joy:

Zijn er recentelijk nog dingen veranderd?

Dankjewel voor je updates en slaap lekker < 3

1 like

Wat als Trumps twitter zijn beste afspiegeling als persoon is :exploding_head:

1 like

Hahahah jij hebt plannen

1 like

Lekker gezond pureersoepje wel

5 likes

Bedankt voor de updates en de lieve plaatjes. Slaap lekker!

1 like

Scheelt dat ik moet werken vannacht dus heb nog een “excuus” :joy:

2 likes

Ben bang dat straks heel de wereld weet wie de winnaar is behalve ik.:joy:

8 likes