Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Oef Georgia nog maar 9000, spannend man

3 likes

Ah that makes sense. Thanks allemaal! Ik heb zoveel informatie gekregen vanuit CNN dat ik soms weer dingen vergeet hahaha

1 like

Oei oei oei

3 likes

Oké ik ga maccie halen ik kan het niet meer aan

4 likes

Heeft iemand nog die tweet van die jongen met Google maps die John king na doet

1 like

Wat nek aan nek in Georgia zeg, met 98% van de estimated votes binnen! Minder dan 10.000 verschil!

2 likes

image

wachten tot morgen?!? het begint nu juist nog spannender te worden agh

Zul je zien opeens dat Biden Georgia wint en de rest allemaal verliest —> 269

(Grapje, ik ben hoopvol voor Pennsylvania :pray:)

1 like

Deze?

Ik vind het overigens meer hoog-tempo Wolf

2 likes

De stukken met John King vind ik het leukste om te kijken, wat een kennis en kunde

5 likes

Ik moet echt naar bed, maar ik durf niet :sob:

9 likes

Hier ook!! Wilde vannacht nog opstaan maar blijf toch nog even wakker denk ik!

1 like

Als ik het zo bekijk gaat het nog wel lang duren!
Maar snap het, zo spannend

1 like

Ik ga wel slapen, anders ben ik morgen nog minder waard dan vandaag :joy: Veel plezier nog mensen en bis morgen

4 likes

Haha love John King - “I’ve said it before, but the president should maybe think more before he tweets”

Wijze man!

8 likes

Klein glimmertje hoop voor de Democraten:

Ze hebben nu 48 Seats in de senaat.
Georgia heeft 1 rerun in januari omdat geen kandidaat 50% heeft gehaald.

Het lijkt er nu op dat de tweede race in Georgia ook geen kandidaat met 50% heeft.
Dat zou betekenen een tweede runoff in januari.

Nu hebben de Democraten 48 Seats, onder Biden hebben ze er 50 nodig voor macht, want dan is de Vice President de doorslaggevende stem.

Dus als het zo blijft en de democratische stemmers in januari (super gemotiveerd) in Georgia de twee Democraten instemmen, is de senaatsmachf alsnog in de handen van de Democraten.

Dan zou Biden echt beleid kunnen doorvoeren, zoals The new green deal etc.

40 likes

Ik vind dit zo chill, jouw post geven me steeds hoop en stellen me gerust. Echt fijn zo vlak voor het slapen haha

5 likes

Wel echt een indrukwekkende race hoor, zó close en zóveel stemmen. Ze zeiden net op CNN dat de populair vote nog nooit zoveel stemmen is geweest. Met andere woorden: Biden heeft het meeste stemmen óóit in history.

Zal vast niet zijn omdat iedereen Biden een politieke god vindt, maar omdat hij het beste alternatief is voor die trol in het witte huis nu. Maar toch.

2 likes

Dat eerste betekent toch niet per se ook dat laatste? De stemmen zijn nu bijna 50-50 verdeeld maar een Reagan won met meer dan 500 van de kiesmannen, lijkt me dat je dan toch meer stemmen voor je hebt dan met 270 kiesmannen (of evt iets meer), ook al stemden er in totaal minder mensen?

De opkomst is dit keer heel hoog!

1 like