Haha ja en Jake Tapper. Moe en teveel tv gekeken denk ik
- Chris Cuomo
- Anderson cooper
Recentelijke ontwikkelingen zijn
- jake tapper
- don lemon
- jonge wall reporter
hahah die jonge scherm man.
niet dat ik wel weet hoe hij heet
Jonge schermman is Phil Mattingly!
Arizona update horen we ook pas om 03:00
Ik denk omdat ze hier tot 99/100 moeten tellen. Bijvoorbeeld in California hebben ze pas 66% geteld en in New York ook pas 78% maar die staten zijn zo overtuigend blauw dat het voor de presidentsverkiezingen niet echt uitmaakt.
& in sommige staten mochten de mail-in ballots al eerder opengemaakt worden om te tellen
Chris Cuomo
Het is echt niet gek.
Deze staten mochten mail-ins niet eerder openen en/of tellen dan op de verkiezingsdag. Andere staten mochten dit al eerder, dus zij hadden een voorsprong
Is al heel vaak uitgelegd. De staten bepalen zelf de regels (helaas) en daarom zijn de verschillen zo enorm groot in de snelheid van het uitbrengen van uitslagen.
Ze zei morgen avond is het dan niet nog later?
O nee een update! Dus dan zijn er weer 140.000 bekend en dan moet nog eens 140.000 volgens mij
En @turtle Is het niet ook zo dat er wel in nog wat staten resultaten moeten binnenkomen, maar omdat de marge tussen Trump en biden daar zoveel groter is, kan die nooit meer ingehaald worden door de andere kandidaat.
Phil Mattingly!
Arizona heeft alleen nog mail-in/early voting te tellen dus dat scheelt wel voor Biden (hopelijk)
Jep! Ze verwacht niet dat Arizona alles geteld heeft voor morgenavond. Ze tellen ongeveer 140.000 per dag en moeten nog zo’n 300.000 tellen dus om 03:00 komt er een update van ongeveer 140.000. Nog steeds geen compleet beeld dus.
Edit: dit gaat over Mericopa county, verantwoordelijk voor 60% vd stemmen in Arizona.
Nou ik ga de update van PA nog afwachten en dan lekker slapen tot gewoon morgenvroeg denk ik maar
90.542 verschil nog in Pennsylvania
nog 90542 verschil in PA!
Foefje is out. Ik ga even een paar uur tukken. Wekker om 3 uur voor updates en anders 6 uur.
Ja ik zat er ook veel te lang naar te kijken voor ik het door had haha