Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

:joy::crazy_face:

8 likes

Voor iemand die in zijn eigen hoofd heeft gewonnen, klinkt ie toch wel somber.

Oh oh oh, wat een figuur

1 like

Dude

Zn enige brag is Florida en Ohio

TWEE HELE DAGEN GELEDEN

6 likes

Ik moet me ook altijd zo concentreren op wat hij zegt, het is zo onsamenhangend

8 likes

Brb ff mn oogballen zoeken

4 likes

Als hij straks eventueel vragen zou beantwoorden dan kan hij zich toch niet meer inhouden?

1 like

Wat wil die nou bereiken met deze “speech”, het gaat echt werkelijk nergens over. Hij is nog wat slechter te verstaan dan normaal. Dikke aardappel in zn keel.

1 like

“They’re not stupid people”
Nou jij wel vriend

dit is toch best wel uitzonderlijk, dat de president tijdens het tellen van de verkiezingen gaat speechen?

Lol laat deze stats maar over aan de mannen bij het scherm (die lopen tenminste geen dagen achter)
Oh mijn eigen stream loopt ook achter geloof ik

2 likes

En die zijn te verstaan

Ik kan best goed Engels maar ik moet zooo erg m’n best doen om er iets van te maken. Totaal geen intonatie

2 likes

Ik werk met achterdochtige psychisch zieke mensen… Trump past hier precies tussen hoor.

4 likes

Helemaal crazy in the head

2 likes

Hahahah sorry jongens dit is eigenlijk om te janken maar ik kan alleen maar kei hard lachen wat is diiiiiiit

Krijg je na huilen in een hoekje. Opgezette klieren. :stuck_out_tongue:

Hahaha hoe langer hij praat hoe meer ik denk : whut ???

2 likes

Gaat hij nou alle Staten af

3 likes

Het ergste is nog dat hij zelf vind dat hij een volledig logisch en samenhangende speech staat te houden (waarschijnlijk is dit de allerbeste speech uit de geschiedenis van amerika en de wereld allertijden ooit niemand gaat dit ooit nog overtreffen)

5 likes

Hahah omg ja inderdaad vet slimme tactiek. Je wacht gewoon om te zien hoe ver je achterligt, en dan regel je genoeg stemmen achteraf om dan terug te komen en de leiding over te nemen :clown_face: en dan laat je observers wel toe, maar dan moeten ze van buiten het gebouw toekijken! Waterdicht plan! Het is jammer dat hij het zo eerlijk speelt natuurlijk, arme Donnie.

1 like

Misschien moet hij luisterboeken in gaan spreken, val je meteen van in slaap.

3 likes