Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

We are on track to do okay in Arizona?? :face_with_monocle:

1 like

Ff naar fox switchen zo. Benieuwd hoe ze dit gaan duiden

2 likes

“Our goal is to protect the integrity of the election”. Ja joh, door alleen stemmen te laten tellen waar het jou goed uitkomt! Zo integer!!

Kan me alleen maar voorstellen dat er een PR persoon aan de zijkant alleen maar seint : TIME OUT, CUT, STOP, THE FCK ARE YOU DOING.

Vraag me ook af wat op dat briefje staat. Want kan toch niet zo warrig zijn

13 likes

Zodra hij z’n ogen afwendt van z’n briefje gaat de speech van monotoon maar onjuist naar werkelijk incoherente onzin hahaha

1 like

Litigation HUGE amount of litigation HUGE.

Please stop met praten of maak je zin af

4 likes

Heel chill ook die CNN grafiekjes eronder, je ziet hem gewoon real time verliezen

8 likes

Ik neem aan dat deze speech wel door een speech writer gemaakt is? Maar het is zo onsamenhangend, erg onlogisch. Of zou Trump dat zelf mogen schrijven

Deden ze ook bij zn eerste speech, gisterochtend Nederlandse tijd.
CNN heeft ‘m nog niet onderbroken nu

1 like

Amerikanen zijn ook gewoon crazy in head blijkbaar

1 like

Ik ben me oprecht aan het concentreren om gewoon de volledige zin goed te luisteren en echt what the fuck? Het zijn losse woorden aan elkaar gevangen WAT

3 likes

Als je al niks snapte van de hele Amerikaanse verkiezingen dan moet je deze speech echt niet kijken want dan begrijp je er nooit meer iets van :exploding_head:

9 likes

Ja, dit is toch echt niet te volgen? Wat een woordenkots, het slaat echt kant noch wal.

3 likes

Ik kijk het met ondertiteling, maar daar krijg je dus ook steeds losse woorden onder elkaar dus dat helpt niet eens :sob:

2 likes

Dit is het moment in de luistertoets dat de band stopt en het tijd is voor de opdracht: ‘schrijf een samenvatting van de speech in max een half a4’ en dat je dan alleen maar compleet gestresst om je heen gaat zitten kijken omdat je GEEN IDEE hebt van wat er gezegd is.

@Zemraluani ik reken op jou hier om af te kijken

36 likes

Hahahaha on point

1 like

Wat heeft hij voor haar trouwens, lijkt wel of het geblurred is

4 likes

Hahaha wow ja! Het ziet er wel heel zacht uit!

2 likes

Hahaha CNN doesn’t give a fuck anymore: ‘’ Without any evidence, Trump says he’s being cheated ‘’
Love dit.

7 likes