Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Oke beter idee: kunnen ze niet gewoon een baudetje doen en de microfoon uitzetten.

1 like

Het gaat dan of
A) niet heel goed met de selectie van deze functie
B) Trumpie vind het moeilijk om zich aan een voorgeschreven iets te houden en bazelt tussendoor wat random woorden erdoor. (Logischer)

Denk dat er een verhaal staat, met een aantal key punten groot en dikgedrukt. Dat zijn ook de zinnen met moeilijke woorden. De zin zelf niet bedacht en kan het dus niet goed kan uitspreken.
Verder pleurt ie er her en der een anekdote en herhaling van stukje zin tussen.

4 likes

Maar zelfs voor trump is dit extreem

2 likes

Wtf “I’ve been to school there” waar kijk ik naarđŸ€Ż

Abc en msnbc hebben de speech na 30 seconden uitgezet lol.

Nadat ie zei “if you count legal votes we won” was ie direct van de air.

Zou CNN ook moeten doen, dit is gewoon misinformatie die misschien mensen aanzet tot erge dingen.

9 likes

“Detroit is another place (veel te lange pauze)” is ongeveer het enige wat waar is uit de hele speech haha

10 likes

Ik moet denken aan HP5 dat iedereen afdwaalt tijdens de eerste speech van Omber en dat alleen Hermelien de werkelijke intenties van het ministerie op Zweinstein kan duiden :’)

10 likes

Je denkt bijna dat hij gedronken heeft of onder invloed is van iets, hoe kun je nou ZO onsamenhangend speechen??

2 likes

dat uitgesproken gezicht ook terwijl hij de boel gewoon zit te fucken.

Als je presentatie een halfuur moet duren en je hebt niks meer inhoudelijks te vertellen.

14 likes

He

5 likes

“We will think we will win this election very easily”

Kijken wij naar dezelfde verkiezing?

7 likes

Ik vind het bizar dat CNN of all news outlets dit nog stééds integraal uitzendt

Edit; de ondertitels said it all, credits voor CNN

Nee. De DT heeft het over een andere verkiezing, plottwist.

1 like

Love die ondertitels van CNN

2 likes

BREAKING NEWS - Trump complains that mail-in votes are being counted

zo droog haha

8 likes

Hahahahahhaha meteen weggaan zonder vragen. Wat een dipshit

Ik kan alleen maar naar die anusmond kijken, een soort oranje anus met geblurred haar :tired_face:

4 likes

Die ondertitels zijn net zo chaos als zijn verhaal

In tegenstelling tot deze speech gaat Georgia wél goed: nog maar 3635 verschil!!!

7 likes