Oke beter idee: kunnen ze niet gewoon een baudetje doen en de microfoon uitzetten.
Het gaat dan of
A) niet heel goed met de selectie van deze functie
B) Trumpie vind het moeilijk om zich aan een voorgeschreven iets te houden en bazelt tussendoor wat random woorden erdoor. (Logischer)
Denk dat er een verhaal staat, met een aantal key punten groot en dikgedrukt. Dat zijn ook de zinnen met moeilijke woorden. De zin zelf niet bedacht en kan het dus niet goed kan uitspreken.
Verder pleurt ie er her en der een anekdote en herhaling van stukje zin tussen.
Maar zelfs voor trump is dit extreem
Wtf âIâve been to school thereâ waar kijk ik naarđ€Ż
Abc en msnbc hebben de speech na 30 seconden uitgezet lol.
Nadat ie zei âif you count legal votes we wonâ was ie direct van de air.
Zou CNN ook moeten doen, dit is gewoon misinformatie die misschien mensen aanzet tot erge dingen.
âDetroit is another place (veel te lange pauze)â is ongeveer het enige wat waar is uit de hele speech haha
Ik moet denken aan HP5 dat iedereen afdwaalt tijdens de eerste speech van Omber en dat alleen Hermelien de werkelijke intenties van het ministerie op Zweinstein kan duiden :â)
Je denkt bijna dat hij gedronken heeft of onder invloed is van iets, hoe kun je nou ZO onsamenhangend speechen??
dat uitgesproken gezicht ook terwijl hij de boel gewoon zit te fucken.
Als je presentatie een halfuur moet duren en je hebt niks meer inhoudelijks te vertellen.
He
âWe will think we will win this election very easilyâ
Kijken wij naar dezelfde verkiezing?
Ik vind het bizar dat CNN of all news outlets dit nog stééds integraal uitzendt
Edit; de ondertitels said it all, credits voor CNN
Nee. De DT heeft het over een andere verkiezing, plottwist.
Love die ondertitels van CNN
BREAKING NEWS - Trump complains that mail-in votes are being counted
zo droog haha
Hahahahahhaha meteen weggaan zonder vragen. Wat een dipshit
Ik kan alleen maar naar die anusmond kijken, een soort oranje anus met geblurred haar 
Die ondertitels zijn net zo chaos als zijn verhaal
In tegenstelling tot deze speech gaat Georgia wél goed: nog maar 3635 verschil!!!