Dat hij zo een belachelijke speech geeft als president is al erg, maar dat mensen dus 2 x massaal op hem stemmen na het vaker zien van dit soort shit 
Ik heb echt het gevoel dat dit een grap is?
Dat hij zo een belachelijke speech geeft als president is al erg, maar dat mensen dus 2 x massaal op hem stemmen na het vaker zien van dit soort shit 
Ik heb echt het gevoel dat dit een grap is?
Oh jongens ik heb de afgelopen 2 dagen de verkiezingen alleen gevolgd via dit topic en de NOS liveblog maar vanavond toch gezwicht en CNN aangezet. Nu ga ik nooit meer slapen he?
En tijdens trump speech ging Pennsylvania van 75.000 naar 64.000 
Maar als Biden nu wint dan gaat Trump hem(de verkiezing?) aanklagen en dan? Hertelling? Alsof hij daar dan genoegen mee neemt en na de hertelling zegt oh je hebt wel gewonnen gefeli
Huh in Georgia nog maar 4000 verschil? Is dat nieuw of heb ik niet op zitten letten
Edit: spuit 11 oeps
Het was absoluut geen punt van kritiek! Ik waardeer het!
Welkom in de studio waar het altijd bizar licht en luid is.
Wie zei dat nou?
Maar het is een soort land na de tijd waar sommigen van ons al bijna drie dagen in vast zitten.
Nee je raakt in een soort trance door het oneindige gepraat
Wanneer kunnen we iets van GA of PA verwachten? Wil eigenlijk slapen zo maar kijk nu al zo lang dat ik hét moment absoluut niet wil missen haha
Ik houd echt van de âwe zijn niet boos, maar teleurgesteldâ modus van CNN. Beheerst maar wel echt scherp haha
Gecondoleerd. Youâre done.
Ik zit al drie dagen aan één stuk door te loeren hahaha
Omg an obese turtle on his back flailing in the hot sunđ€Ł
obese turtle 
@Pax ik zet vast mn wekker zodat ik er over 7 uur aan herinnerd word dat ik naar mn werk moet. Ik neem mn tv wel mee
Ja niks wat hij doet is idd te verklaren
An obese turtle on its back 
Ik reed vandaag naar mân werk en toen had ik CNN aanstaan via de speakers van mân auto, toen op mân oortjes toen ik naar mân bureau liep vanaf de parkeerplaats hahaha. Uiteraard tijdens werk ook hele tijd gekeken. Terugweg hetzelfde 
Het zou toch belachelijk zijn als trump na dit alles alsnog de verkiezingen wint en iedereen de komende 4 jaar met hem opgescheept zit? Terwijl er nu ook op CNN gezegd wordt dat er Republikeinen in de senaat ed zijn die het hier ook totaal niet mee eens zijn
Flesje selftan