Het zal wellicht een compromis zijn? Dit is natuurlijk totaal niet wat Trump eigenlijk wil brengen, die wil opruien, en heel hard ILLEGAL VOTES schreeuwen om maar te benadrukken hoe oneerlijk het allemaal is en dat hij echt alleen maar wil wat het best is voor Amerika.
Ik denk dat zijn hele team & fam er hetzelfde over nadenkenz. Iedereen is gewoon gebrainwashed. Ze weten niet beter dan dit.
Denk dat Biden heel volwassen zal doen, andersom zou Trump hem een volgekakte luier geven of zelfs weigeren naast hem te gaan staan
Ja, en het punt dat net werd gemaakt dat het zinloos is zijn uitspraken inhoudelijk te ontleden ben ik het ook wel mee eens.
Zelfs de Pipo in het paars moet nu inbinden en zegt dat het gevaarlijk is wat trump doet
Zān kinderen wel denk ik maar het is niet voor niets dat de rest van de republiekeinen zo stil zijn
In 2011 vond ik Santorum een van de verschrikkelijkste kandidaten, had niet gedacht dat iemand nog honderd keer erger kon zijn 
Wie is paarse stropdas? Het gaat m echt aan het hart volgens mij
Rick Santorum. Republikeinse voormalig senator.
Pro tip; whiskey of amaretto er in maakt t allemaal wat dragelijker
Ja ik zit ook te denken, ga ik nu slapen en mis ik het wellicht of doorkijken en morgenmiddag slapen 
of niet slapen
Haha love CNN. Worden zoals ādisgustingā en āpatheticā komen voorbijā:joy:

Na een fles whiskey zul je die speech van Trump wel begrijpen
Nope, denk dat dat onmogelijk is
Is de verwachting dat de komende uren nog staten gecalld worden of verwachten ze dat pas morgen/vrijdag (Amerikaanse tijd)?
Niks en alles tegelijk
Wat zit haar haar toch mooi
Huilie-kleuter speech van cheeto, CNN die hem sad en pathetic noemen en geen fucks meer geven overall, Georgia die nog minder dan 3500 stemmen heeft
3486!!