Ja maar ze is wel een beetje oranje…
Drie kwartier later staat het er zo voor
Georgia: +3486 (Trump) (verandering van - 5940)
Pennsylvania: +64266 (Trump) (verandering van -11161)
Nevada: + 11438 (Biden) (geen verandering)
Arizona: + 61469 (Biden) (geen verandering)
Ik hoop zo dat Georgia snel gecalled wordt zodat ik even kan gaan slapen
hahaha ik ga zo lekker op deze man zijn sneren
Vraag me af of ze gaan callen
Er komen nog 8000 ballots van buitenland, expats en militairen. Komen later.
Ik hoop maar dat John King zijn theorie over dat het steeds meer zakt voor Trump in Georgia klopt 
Ohja slim! Misschien ga ik dan nu wel even een dutje doen op de bank

Jezus ben echt niets meer waard na al deze doorgehaalde nachten. Hopelijk duurt het niet lang meer
Edit: en ik probeer een gifje te plaatsen maar zelfs dat gaat niet meer. Geen idee hoe dat moet
Ik oook
Ik laat m’n tv gewoon aan staan en val wellicht in slaap, waarschijnlijk niet
Ik doe mijn best, maar wordt nu heel moeilijk. Misschien ff wat te snacken pakken.
Ik blijf voornamelijk. Lig in de bank, ga wss tussendoor wel een uurtje of 2 slapen.
Heb je cheetos?
Wel chill dat er 739283 keer reclame is, kan ik ff plassen
Hahaha, ga ik na morgen sowieso halen.
Zouden de reclame prijzen op CNN nu ook extra hoog zijn? Net als met de superbowl
Hoop vooral dat het een flinke marge wordt, in Pennsylvania mogen overseas ballots nog tot de 10e binnenkomen, kan deze soap niet veel langer meer aan…
Wel meer lijkt me, maar niet zo idioot gek als bij de Super Bowl.
Wel waar voor je geld, in NL veel meer gekeken dan normaal las ik gister ergens (geen idee of echt zo is)
Ik ben duidelijk nog niet zo goed getraind als jullie want ik val echt om dus ga me toch maar naar mn tv-loze slaapkamer verplaatsen
Zullen we doen dat Georgia morgenochtend zo rond een uur of 9/half 10 gecalld wordt? Dat zou perfect zijn haha
Het zijn lange dagen geweest