Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

wowww pennsylvania nog maar 22.576

Deal

1 like

Toen ik net wakker werd refreshte ik eerst FF om te zien hoeveel ongelezen posts er waren en toen ik 345 zag dacht ik dat de uitslag bekend was maar niet dus haha. Waarschijnlijk waren het er dan nog wel meer geweest. Wel met mijn laatste 1% batterij alles terug kunnen lezen dus ik ben niet teleurgesteld.

Hoop echt dat we vandaag gauw de uitslag weten!

2 likes

het is daar nu midden in de nacht dus het zal sowieso nog wel de hele dag duren voor ons

Ohja tuurlijk :joy: nadenken is lastig als je net wakker bent

Cnn is een goeie om naast je te zetten als je moe bent. Ben een paar keer wakker geweest vannacht om met een half oog te kijken en viel daarna weer snel in slaap.
Wat blijft het spannend!

Duurt lang.
Enige ‘hoogtepunt’ was de rare speech.

Haha ja dat had ik ook! Alleen is toen de TV uitgegaan omdat ik blijkbaar te lang de afstandsbediening niet aangeraakt had (?) dus toen werd ik om kwart voor zeven pas weer wakker haha! Maar lijkt niet al te veel gemist te hebben.

Lijstje van het verschil in stemmen nu:

Georgia: + 1709 (Trump)
Pennsylvania: + 22576 (Trump) edit: nu na de commercial break nog maar +18229!

Nevada: + 11438 (Biden)
Arizona: +47052 (Biden)

6 likes

Trump’s speech was weer een bijzondere:

1 like

Sounds like a deal

1 like

Net wakker maar omg zo spannend nog steeds

Wel kut dat ik straks een paar uur lang geen elektriciteit en internet heb :+1:

Ik schrok wakker omdat ik droomde dat Biden zijn stemmen over waren gezet naar Trump en dat Trump nu dus over de 270 zat. Dit topic doet iets met mij.

1 like

Mennnn oké speech trump dus gemist maar klinkt walgelijk, dus ook niet gemist.

Georgia is spannend :scream:

Oh, balen. Heb je wel een powerbank o.i.d. ergens, want dan kan je af en toe op je telefoon nog checken.

1 like

Iemand enig idee waarom de NOS en Nu.nl andere cijfers geven qua kiesmannen?

Wow Georgia! Zo close! Ik durfde toen ik net wakker werd niet te kijken want ik was bang dat het weer 2016 was.

@SayMyName Fox news heeft Arizona al meegeteld, terwijl dat nog niet 1000 procent zeker is , nu.nl houdt CNN aan denk ik

De NOS heeft het AP volgend Arizona al gecalled voor Biden en nu.nl kennelijk nog niet.

2 likes

nos heeft arizona al een tijd geleden gecalled.
CNN niet, en nu.nl volgt cnn

1 like

https://www.instagram.com/p/CHL-D3XhTLq/?igshid=gmafudm0kdo5

Hadden jullie dit al gezien?
Het is de kieskaart uiteen getrokken. Je kunt zien wat POC gestemd hebben, witte mannen, witte vrouwen, etc.
Sorry ik weet niet hoe ik een plaatje van insta moet opslaan voor mensen zonder insta.

6 likes

NOS volgt AP, nu.nl zal dus wel een ander persbureau volgen? NY times zegt bijv. ook nog steeds 253 voor Biden, verschillende media maken een andere inschatting/berekening van hoe zeker ze zijn van een uitslag voor ze deze callen

1 like