Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik mis John King… :crazy_face:
Hopelijk slaapt ie een beetje… Zie hem dromen over zijn wall en telkens wakker schrikken…

2 likes

Zo ik ben weer helemaal bij :sweat_smile: Wat zijn Georgia en Pennsylvania spannend zeg. Hopelijk krijgen we komende uren meer info uit Georgia en denk dat de rest pas later vandaag komt als het daar ochtend is?

Zo interessant dit soort kaartjes! Dank!

1 like

Kan wel. Trump haalt ws in Maine 1 van de 4 kiesmannen. Die hebben samen met nog een ander systeem waar de kiesmannen ook nog onderling verdeeld kunnen worden. Om het makkelijk te maken

1 like

Ik ben weer van de partij. Straks maar eens googelen wat voor Amerikaans ontbijt ik kan maken, Pancakes zijn uitgesloten.

4 likes

Ik vraag me dus af hé, als Trump de kiesmannen gaat willen beïnvloeden. Waar het nu naar uitziet dat dat zijn plan is, dat ze dus tegen hun staat instemmen. Als dat gebeurt, dan is Amerika toch gewoon helemaal in de fik? Dan komt er een enorme burger opstand ben ik bang. En dan kunnen ze daar toch niet meer goed van terugkomen?

2 likes

Hij is uit pure wanhoop wild om zich heen aan het slaan. Wat een afgang.

Als Arizona alsnog naar Trump gaat en Georgia naar Biden en de rest naar Trump hebben ze beide 269

Ik heb begrepen dat Georgia even gestopt is met tellen (nu nacht). Iemand een update van PA?

Georgia telt nog wel door, ze melden telkens kleine batches.

Ik hoop echt dat er dan vandaag duidelijkheid komt. Ik heb wel zin in een schermvrij weekend :joy:

Is het ooit voorgekomen dat kiesmannen tegen de wens van de voters stemden?

Georgia is echt spannend. Minder dan 2000 stemmen verschil momenteel.

Oh ik heb juist pancakes gehaald… lekker met blauwe bessen… :ok_hand:

Cornflakes? Pindakaas/Jam broodje? Donuts?

2 likes

Bagels?

2 likes

You are the angels of democracy! :heart_eyes:

44 likes

Ik blijf me er over verbazen dat Arizona al gecalled is door veel media. Trump loopt daar echt in en scoort boven het percentage dat hij nodig heeft om de staat te winnen

Ja, daar gaan ze spijt van krijgen. Want als Biden dan Georgia wint, moet je melden dat Biden gewonnen heeft. Of je moet tegen je publiek zeggen dat je al uren/dagen onterecht meldt dat Arizona voor Biden was, ondanks dat dat niet zo was.

2 likes

Ik las dat Nevada en Georgia ook zo langzaam kunnen tellen omdat geen van de twee de staat wil zijn die Trump zn defeat bekendmaakt, vanwege eventuele riots en protesten bij het stembureau :frowning:

11 likes

Snap ik, laat dat maar lekker van Pennsylvania afhangen.