Onkruid vergaat niet enzo 
Ooh god ja. Maarja nu heeft Twitter ook al wel een dagtaak aan Trump en zijn familie door waarschuwingen bij hun tweets te zetten.
Volgens mij distantieert Fox zich nu ook van Trump, dus hopelijk blijven ze dat doen.
Omdat ze klaar zijn
Het is nu wachten tot de upload op de county website.
Laten we het hopen. Ze kunnen nu echt niet stoppen met tellen. Dat kan mijn hart niet aan
Vraag me ineens af : zou de rechtse media niet vooral achter hem staan omdat hij president is en de belichaming van hun partij? Dat ze stiekem ook rooten voor Biden, zodat ze niet steeds met die waanzin mee hoeven en domme praatjes moeten houden om t goed te praten.
Alhoewel ik ben te naïef en heb te veel vertrouwen in mensheid. Gezien het aantal trump stemmers, zal hij bij een hele hoop wel een toppertje zijn.
Zo spannend!!
Hoeveel dagen/uren gaat het nog duren voordat er een tweede topic moet komen? Dit topic begon dinsdag met 200 berichten haha.
Wow, zoveel teruggelezen weer hier sinds gisteravond. Nooit gedacht dat ik de VS verkiezingen interessant zou vinden!
Gisteren vond ik Georgia al het spannendst, maar omg nu al helemaal, wat een minuscuul verschil 
In 1947 werd in de Verenigde Staten met de Presidential Succession Act vastgesteld wat er zou gebeuren als de president zou komen te overlijden. Zo werd bepaald dat eerst de vice-president aanspraak zou maken op de functie, daarna de voorzitter van het huis van afgevaardigden, gevolgd door de Secretary of State, de ministers, enzovoorts.
Dit is de bron dus weet niet of het helemaal klopt, https://isgeschiedenis.nl/nieuws/designated-survivors-in-de-verenigde-staten-en-nederland
Nog nooit was ik zoveel bezig met die verkiezingen haha. Mja het is 2020 dus dat maakt het extra spannend.
Ja en daarom distantieren ze zich natuurlijk. Het is op geen enkele manier slim om die uitspraken te doen, niet als winnende partij maar ook niet als verliezende partij en creeert nog meer verdeeldheid.
Trump is hier gewoon een grens over gegaan.
Ja en heb je iets beters te doen 
Het hele proces met al die rechtszaken enzo gaat waarschijnlijk nog wel tot januari duren dus grote kans dat we tot #11 komen haha
Iedere keer denk ik dat er niet zoveel spannends zal gebeuren en laat ik het topic ff links liggen en dan heb ik weer 200 ongelezen berichten haha. Ga het nog missen straks
Maken we er dan wel praysidentverkiezingen 2020 #11 van?
thoughts and prayers
Nope hahaah
Heel goed idee. Het volgende topic mag van mij al zo gaan heten!
Ik vergeet ook echt even al het andere… Zie ik het corona topic met nieuwe berichten hier onder aanbevolen topics staan en denk je ohja… Dat was er ook nodig… Even een uitstapje van al het andere, zo voelt dit…
Ik vind het wel beetje hypocriet dat zoveel republieken zich nu pas uitspreken tegenover trump. Hallo jullie hebben hem zelf twee keer presidentskandidaat gemaakt, en de rare sprongen die hij maakt zijn ook niet echt heel verrassend.