Het zou wel heel erg 2020 zijn als Biden wint, Trump blijft zitten waar die zit en er daardoor Riots uitbreken. Conclusie: Trump die dan nog steeds de president is. Ik zie het nog wel gebeuren, 2020.
Ik denk dat rellen onvermijdelijk zijn, eerlijk gezegd.
Hij zal niet zomaar weggaan maar ook in Amerika in 2020 kun je niet zomaar een verkiezingsuitslag negeren. Ik geloof niet dat dat (internationaal) geaccepteerd word.
Ik had het geloof ik al gezegd, maar ik neem er vergif op in dat Trump de macht niet gaat overdragen aan Biden op de inauguratiedag.
Ik denk dat hij voor die tijd aftreed en dat hij Pence er mee opzadelt.
Hahaha met deze āPresidential Historianā was eventuele onpartijdigheid wel heel ver te zoeken.
Dan wordt Harris president
Godzijdank.
Dit denk ik ook. Afgezien van wie het wordt is sowieso de helft van de bevolking het heftig oneens met de uitslag. Ik denk dus dat het ook na de uitslag nog wel even spannend blijftā¦
Oeh ja, corndogs 
Ik zie vier verschillende nieuws outlets dit op hun pagina hebben staan, maar of dit definitief is dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Edit: en het kan natuurlijk ook nog altijd nepnieuws zijn.
Welke? Wil het ook wel even lezen.
Haha kop van CNN: āAnalysis: In a moment of truth for America, Biden leads with facts while Trump leads with feelingsā
Of er echt nog meer een potje van gaat maken en dan aan het begin van Bidens termijn er op Twitter op los gaat over hoe slecht het nu wel niet gaat met Biden en de staat van Amerika. Dat hem dat nooit was gebeurd, stelletje LOSERS dat ze zijn om voor Biden te gaan.
Nadat je fysiek uit t witte huis gehaald moet worden dat wel.
Wat als Biden nu doodgaat, voor er iemand gekozen is? Wordt het dan ook Harris?
In dat geval hoop ik dat Twitter zijn account blokkeert
Geen antwoord op je vraag, maar dit zou wel heftig zijnā¦dan zou hij vandaag of morgen dood neer moeten vallen (al is dat gezien de spanning nog best te begrijpen).
Ja.
@REALLYREALDonaldTrump wordt de volgende; Twitter zal er een dagtaak aan hebben.
Anders belt ie gewoon nog wekelijks in bij Fox 
Heb niet het idee dat die man van ophouden heeft gehoord
Haha dat denk ik niet, gewoon iets wat ik me afvroeg. Hoewel Biden ook zeker niet de jongste meer is.
In Clayton county Georgia zijn ze nu ook gestopt met tellen dus ik denk dat er voorlopig geen nieuws gaat komen?