Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik hou ervan dat iedereen hier ook elke update volgt. In mijn omgeving houden mensen het wel in de gaten, maar meer dat ze dan 3 keer per dag even op NOS kijken. Ik ben vannacht zelfs een paar keer wakker geworden en heb toen meteen CNN en het forum gecheckt. Ik kom ook echt niet toe aan werken/studeren

5 likes

zooooo ik ging even ontbijt halen hoor, wat een sensatie

1 like

Safe haven

6 likes

Maar kan het nu snel klaar zijn of duurt het nog wel even?

Lol

‘He cant get to 270 so it will kill him… politically.’

9 likes

Nu is het wachten op de eerste tweet van Trump nu Biden daar voorloopt.

1 like

Als het uiteindelijk aan Nancy ligt, dan komt t wel goed :smiley:

Nja ik snap t ergens wel want op je dagelijks leven heeft het nauwelijks invloed. Bij mij niet in ieder geval. Maar ik ben ook wel bezorgd om andere mensen af en toe.

1 like

Gaat niet gebeuren joh. Biden is echt heel dichtbij.

1 like

Ik ging al zijn twitteraccount bekijken haha. Maar geen update zover

De eerste tweet van Trump waar ik het mee eens zou zijn. Je verdient wel een award als dat echt de tweet gaat zijn haha.

1 like

Ligt eraan wanneer Georgia helemaal klaar is en echt gecalled wordt.
Dan valt automatisch het doek voor Trump.

3 likes

Ja dat hij dan aftreedt omdat de verkiezingen frauduleus zijn verlopen. Zo kan hij nog een beetje ego behouden volgens hem

3 likes

In dat reclamespotje van Amanpour zit zo’n vrouw die zegt: “I do NOT understand the United States” en dat resonates zo met mijn gevoelens deze verkiezing. Zoveel verdeeldheid om iets wat (imo natuurlijk) zo duidelijk duidelijk is.

8 likes

Ik lees hier al een paar dagen mee en ik heb nu CNN opgezet, ik wil " het moment" zien.

1 like

Zou fijn zijn als Pennsylvania ook naar Biden gaat, gewoon een lekkere royale marge

16 likes

Oke mn business vanochtend duurde een stuk langer dan gepland maar ik kan nu weer lekker alles volgen :heart_eyes: Echt zoooo vet van Georgia!

1 like

Haha, dat is de prime minister van Nieuw Zeeland

5 likes

Ik kan me haast niet voorstellen dat er geen recount zou komen in Georgia met zo’n nipt verschil

9 likes

Don Lemon is trouwens 54 jaar oud. Dat is een grote shock haha.

3 likes