Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ff gegoogled @BlairWaldorf

“If no candidate gains a majority of votes in the electoral college, it would be over to the US Congress to decide.

It would be the members of Congress elected in the 2020 elections who would take on this responsibility”

3 likes

Zou Trump ook geflipt zijn…?

8 likes

Ik ook niet. Dit is dag 3 voor mij hahaha. Ik had hier laatst een discussie over met iemand; ‘Hoezo volg je dit? Je woont toch in Nederland…?’
Bitch please, de VS heeft giga invloed op ons.

5 likes

Als het echt 269 tegen 269 wordt ga ik dood van de spanning. Snap niet hoe Trump en Biden het uithouden. Je zou toch denken dat ik als 28jarige wel tegen meer spanning kan dan een oude man.

9 likes

Ik hou ervan dat iedereen hier ook elke update volgt. In mijn omgeving houden mensen het wel in de gaten, maar meer dat ze dan 3 keer per dag even op NOS kijken. Ik ben vannacht zelfs een paar keer wakker geworden en heb toen meteen CNN en het forum gecheckt. Ik kom ook echt niet toe aan werken/studeren

5 likes

zooooo ik ging even ontbijt halen hoor, wat een sensatie

1 like

Safe haven

6 likes

ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat biden een echte kans heeft
om te winnen

2 likes

Maar kan het nu snel klaar zijn of duurt het nog wel even?

Lol

‘He cant get to 270 so it will kill him… politically.’

9 likes

Nu is het wachten op de eerste tweet van Trump nu Biden daar voorloopt.

1 like

Als het uiteindelijk aan Nancy ligt, dan komt t wel goed :smiley:

Nja ik snap t ergens wel want op je dagelijks leven heeft het nauwelijks invloed. Bij mij niet in ieder geval. Maar ik ben ook wel bezorgd om andere mensen af en toe.

1 like

Gaat niet gebeuren joh. Biden is echt heel dichtbij.

1 like

Ik ging al zijn twitteraccount bekijken haha. Maar geen update zover

De eerste tweet van Trump waar ik het mee eens zou zijn. Je verdient wel een award als dat echt de tweet gaat zijn haha.

1 like

Ligt eraan wanneer Georgia helemaal klaar is en echt gecalled wordt.
Dan valt automatisch het doek voor Trump.

3 likes

Ja dat hij dan aftreedt omdat de verkiezingen frauduleus zijn verlopen. Zo kan hij nog een beetje ego behouden volgens hem

3 likes

In dat reclamespotje van Amanpour zit zo’n vrouw die zegt: “I do NOT understand the United States” en dat resonates zo met mijn gevoelens deze verkiezing. Zoveel verdeeldheid om iets wat (imo natuurlijk) zo duidelijk duidelijk is.

8 likes

Ik lees hier al een paar dagen mee en ik heb nu CNN opgezet, ik wil " het moment" zien.

1 like