Ben nu toch wel benieuwd @Zemraluani of je al die dagen nu gewoon wakker bent gebleven en flessen wijn nog zuipt.
Ik moet zo bij de dokter mijn spiraaltje laten vervangen. Zal ik gewoon CNN kijken op mijn telefoon terwijl ze bezig is down under?
Ik merk enige inconsistentie tussen complotdenkers en Trump aanhangers. Is niet een theorie dat Corona een hoax is doordat nieuwe termen ineens weer heel snel paraat stonden (het nieuwe normaal, vaccinaties - hahah domme isa etc)?
Verzint trump ook niet termen zoals âillegal votesâ, had ie ook snel paraat. Dus zal ook niet waar zijn, volgens de logica van een complot denker. VERY INTERESTING
Ja precies. Het waren gevaarlijke uitspraken, en lokt er alleen maar een gevaarlijke situatie mee uit. Hij bedreigt daarmee toch gewoon de democratie? Ik vind het alleen maar goed dat er zo geschakeld werd en juist zijn uitspraken werden debunked.
Ik heb denk ik sinds dinsdagochtend ±10 uur geslapen.
Wijn doe ik geen uitspraken over
ja tuurlijk! zou t gewoon zeggen ook haha. is ook nog eens goede afleiding
Ik had echt niet verwacht dat Biden een kans zou maken haha kan me bijna niet voorstellen dat hij echt gaat winnen maar het lijkt echt onvermijdelijk te zijn nu. Echt vet
Hahaha, KEY RACE ALERT gillen als het pijn doet
Goed verhaal wel voor de âwaar was jij toen Biden president werd?â
Hahahah dat domme petje ook
Getting grabbed by the pussy
Ik snap niet waarom NOS Alaska nog niet gecalled heeft en Arizona al wel? Op andere websites en hier in het topic lees ik dat juist andersom, waardoor Biden volgens het ene medium op 253 kiesmannen staat en volgens het andere op 264? Kan iemand mij dat uitleggen?
ânou ik lag met mân benen wijd en op het moment supreme werd mân baarmoederhals gegrepen met een tang!â jij wint hahaha
Omdat de NOS persbureau AP volgt en AP door een rekenfout te vroeg heeft gecalld, maar geen reden ziet het terug te draaien omdat na wat berekeningen het eigenlijk wel gewoon die kant op gaat.
Eigenlijk ben ik aan het âwerkâ heb cnn op de tv en andere laptop aan. Forum op mân telefoon en popcorn met bullit voor lunch. Top week dit.
Aaah duidelijk, dank je!
Want wat is dan nu de status van Alaska? Klopt het wat op NOS staat, dat er pas 50% van de stemmen is geteld? Lijkt me zo weinig op dit moment 
Ja klopt wel⊠is sowieso Trump country, dus daar gaat niks spannends meer gebeuren. Moeilijke staat om te tellen blijkbaar wel. Mss omdat het zo dunbevolkt is?
wtf 
Whaahahah ik zit hardop te lachen