Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Kan toch niet dat ze maar 1 magic wall hebben

1 like

Hahhaha ik ga helemaal stuk om cnn nu

3 likes

LOVE IT

1 like

Zo, deze man heeft er echt zin in :sweat_smile:

Hahah oké bye elk greintje objectiviteit. CNN is all in the open team Biden nu :joy:

11 likes

Haha Andrew Yang lijkt wel vrij zeker van zn zaak. Ik hoop dat hij gevraagd wordt door Biden.

3 likes

Ik ben ondernemer dus gewoon tv aan terwijl ik sort of werk!

3 likes

Over een half uur verwachten we ook een update van Philadelphia toch? :pray:t3:

3 likes

Wat een blijheid :grin:

Ja ze zeiden 1,5 uur geleden “over 2 uur”, hopefully

1 like

Haha, maakte die ene verslaggever van CNN nou een kusgeluidje naar zn collega toen de reclame begon?

3 likes

Een collega post net op FB dat hij het belachelijk vindt dat Trump werd onderbroken vanochtend tijdens zijn speech…want dat is censuur.
" Ongeacht of iemand leugens vertelt of niet (want hoe weten we dat dat leugens zijn?)"
Iemand die dus duidelijk niet al 3 dagen alles volgt of op let wat er speelt.

5 likes

Haha, ik hoorde het ook.

Kassa John Kim

Hij werd niet onderbroken, het werd niet uitgezonden. Hij mocht zeggen wat hij wilde, maar je hebt geen recht op media-aandacht.

9 likes

Wow, dit kwartje valt nu pas haha! Zo logisch!

5 likes

Dit is eigenlijk het eerste jaar dat ik het wel op de voet volg. Niet helemaal want ik blijf niet wakker maar overdag wel.

Aaah wilde net boodschappen gaan doen maarja ANY MOMENT een update dus nu ga ik weer wachten hehehe

9 likes

Of het leugens zijn of niet, niet iets wat je als president zomaar kunt uiten zonder gefundeerd bewijs. Zo iets vecht je gerechtelijk uit (en achter gesloten deuren als er niet duidelijke aanleidingen zijn) en zeer zeker niet via volk met gekkies en geweren.

3 likes

Mijn kwartje viel ook pas gisteren ofzo.
five… thirthy…eight… ‘Woowww’

Voor statistieknerds die met R/GGPlot werken: er is ook een theme_fivethirthyeight() waardoor je plotjes eruit zien als die van de website :slight_smile:

3 likes