Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Ik zou morgen al naar mn date kunnen gaan en 3 dagen blijven. Maar toen dacht ik jaaa zul je net zien dat biden wint en ik daar dan in een forumloze zone ben. Dus ik heb t verplaatst hahaha.

16 likes

Ja die nieuwslezers doen me altijd denken aan Ross van friends

17 likes

please kijk dit

6 likes

God ze hebben ook die lul met vingers weer in de studio uitgenodigd

Echt dedication I love it

1 like

Rick zn stropdas neigt wel blauw vandaag hoor!! Van rood op woensdag, naar paars gisteren, soort van blauw vandaag :tada:

6 likes

Hij is een lul, maar ik vind het nog irritanter dat ze hem geen seconde uitlaten praten. Hoeveel bullshit hij ook uitkraamt

3 likes

Herman de schermman die dan doet alsof het spannend is of Vlieland, Schiermonnikoog of Roosendaal als eerste stemmen doorgeeft.

19 likes

Ja daar word ik ook een beetje onrustig van steeds. Nodig hem dan niet uit als je weet wat hij gaat zeggen en je weet dat je het er voor 90% niet mee eens bent en je hem dan gaat onderbreken. Maakt je show niet beter.
Edit: hij kan er zelf trouwens ook wat van

Die Rick? Die man die rechts in beeld is heeft voor het eerst als ik afgelopen dagen goed heb opgelet geen rode stropdas meer om.

Nvm zie dat ik fout had en spuit11 ben haha.

:raising_hand_woman:t2:

Noem me Jomanda

6 likes

@ iedereen die er verstand van heeft, wat denken jullie dat er gebeurd zou zijn als er geen corona was geweest?

Ik besef me net dat er nog een aantal generaties Trump zijn die zich bemoeien met de politiek en the thought SCARES ME!!!

Tijd is relatief in 2020 :joy:.

5 likes

Ik denk dat het niet alleen daardoor komt dat Biden voor staat. Maar bijv ook door de BLM movement enzo.

2 likes

Die zijn altijd een van de eersten!

(Niet de Brabantse stad, het dorp)

1 like

CNN lijkt wel overtuigd dat Biden Pennsylvania gaat krijgen

2 likes

Hahahaha

3 likes

:rofl:

14 likes

Of barista

1 like