Heeft dit niet gewoon iets te maken met de stemmen die niet herkend worden door de machines?
Kan zijn dat ze bolletjes extra inkleuren zodat ze opgepikt worden door de machine. Zoiets schijnt de Secretary of State gezegd te hebben. En lijkt me sterk dat ze onder toezicht van zo’n webcam gaan zitten vervalsen lol
Vraag me af hoeveel keer ik ze op CNN al heb horen uitleggen waarom er nu steeds meer stemmen voor Biden komen.
Any moment blijkt ook wel een heel ruim begrip te zijn
Ja, ik zit met mijn jas aan op de bank. Ik moet week boodschappen doen, maar wil het moment niet missen 
Any time is bij cnn 6 uur of zo. Is het al te vroeg voor wijn?
Ik word een beetje CNN moe. Telkens breaking news terwijl er nog niet zoveel is.
Wel een update zo in PA😍
Nou inderdaad zeg
Wijn kan altijd
Ik heb over een uurtje een meeting. Ik ga echt huilen als er dan een uitslag komt
Dit klinkt als mijn man die nog even een kwartiertje aan het werk is en dan twee uur later de kamer uitrolt.
Ik wil het ook live zien maar ik heb echt geen geduld, vooral door die eeuwige reclames.
Inderdaad. Als je met 1 oog kijkt en er is écht breaking news, zullen ze met vuurwerk en groot alarm moeten afkondigen om nog op te vallen tussen alle drama en hectiek die nu al gaande is
.
Echt hè, mad respect dat ze dat voor de 36393926484729e keer met hetzelfde engelengeduld blijven herhalen.
Mama komt any moment now
6 uur later ligt jouw baby nog steeds te krijsen en wachten wij nog altijd op de votes uit Philly
Wordt ook al sinds 11 uur gezegd ja 
Tsja ik snap CNN wel. Ze weten zelf niet veel meer dan wij, maar kijkcijfers aan zich binden kunnen ze wel🤣
Maar nu iedere dag CNN kan ik geen breaking news meer zien. En al die dingen constant in beeld. Begin overprikkeld te raken
(oke grapje want ben qua werk echt helemaal niks aan t doen)
Ik wil even weer die vrolijke Andrew Yang in beeld om wakker te blijven
Hahhaa.
Zou wel vet zijn als je baby Philly heet
Of haar oude kledingmerk nieuw leven in blazen. 
‘Any minute now’ my goooooood echt al uren geen update XD