Ik kippenvel!
Ja
En vooral black women, de groep die het állerminste trump stemt.
Het zou mij niets verbazen als dit echt een heel genante shitstorm gaat opleveren. Voor zover dat niet al gebeurd is.
Nee inderdaad, maar zeker terecht. Iemand moet het toch eens zeggen
Dan volgend jaar tegen de feestdagen aan allemaal releases van nieuwe memoires en tell-all boeken van oud-collega’s en medewerkers. 
Ik denk echt dat Trump helemaal van het padje is omdat hij dit verlies niet aan kan. Zou me niet eens verbazen als hij in een soort psychose raakt?
Trump z’n Twitter goed in de gaten houden haha. Of zou z’n telefoon zijn afgepakt?
Ik denk wel dat hij heel erg aan banden gelegd wordt ja. Maar straks zegt ie ook ik zal braaf verlies toegeven straks en als ie daar dan staat gaat ie helemaal los
De reporter bij het witte huis zei ook dat ze nog aan het overleggen zijn wie hem gaat vertellen dat het zeer hoogstwaarschijnlijk voorbij is. Hij realiseert zich dat dus niet?
Nee dat is het dus. Trump is opgegroeid in een wereld waar niemand nee tegen hem zegt. Gecombineerd met een narcistische persoonlijkheid. Hij kan het gewoon niet aan denk ik.
Heb nu een zoommeeting. Please geen gekke dingen als ik terug ben, wil niks missen hahha
Wat betekent dat? Dat de luchtruimte boven en rond zijn huis no-fly wordt?
Wanneer worden nieuwe uitslagen verwacht?
Hahaha die streepjes nu op beeld
Die streepjes 
Ja, dat dit stuk extra beveiligd wordt en dat er niet zomaar overheen mag vliegen (ook al vlieg je legaal in de VS)
Yup. het zou toch echt heel erg tragisch zijn als de uitslag van een eerlijke verkiezing op zo’n manier levens gaat kosten.
Wat walgelijk 
Gadverdamme, met dat kind ernaast ook echt