Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Wtffff

Ik zou nog niet bang zijn, angst zaaien is het doel.

Laat ze maar dreigen, laat ze maar jammeren.

Verandert niks aan de winst. Ze zullen vanzelf inzien dat het kansloos is.

17 likes

Wat een bizar en ziek land is het toch met die wapenlobby, echt walgelijk ook om dat kind er naast te zetten :face_vomiting:

Damn een paar duizend stemmen van de 328 miljoen inwoners gaan het beslissen. Zo zie je maar weer dat elke stem echt telt

1 like

Laat alleen maar zien dat Amerika de juiste keuze heeft gemaakt door te stemmen op Biden. Idioten. Engerds. Walgelijke supporters van Trump. Hoop dat het meevalt.

Ik vind het trouwens ZO fijn dat Biden als president als eerste taak weer in het klimaatakkoord wil stappen.

49 likes

Ik heb in Amerika gewoond, dus ik weer donders goed wel dat er genoeg wapens op straat zijn. Maar als ik dan weer foto’s zie met mensen die protesteren (joh prima) en dan even hun semi automatische wapen onder de arm meedragen denk ik echt weer oh ja Wtf is dit voor wereld/land. Zo ver van je bed

3 likes

Lijkt me echt zo’n verademing voor Amerikanen pfff. Gewoon iemand aan de macht die voor rede vatbaar is

4 likes

Ah een verklaring vanuit kamp Trump. Uiteraard ook hier allerlei verwijzingen naar mogelijke fraude ‘irregularities’ en de valselijk claim naar het witte huis van Biden (?).

2 likes

Ja voor de helft vd Amerikanen dan want de andere helft had nog een termijn Trump als president willen hebben

4 likes

AOC! Nee de helft van het land is niet zo maar van dit gedachtegoed af.

36 likes

:joy:

Oproepen om te stoppen met stemmen tellen blijft zo bizar.

40 likes

God philly lijkt me zo fun

12 likes

Hebben allemaal dezelfde coach denk ik… :crazy_face:

1 like

:’)

Oh dit heb ik gemist geloof ik. Wat zeiden ze over Fox?

Run Melania ruuuuunnnn!!!

2 likes

hhah god fox is ook weer debiel. Ze gaan Biden geen president-elect noemen omdat Trump nog legale stappen onderneemt

4 likes

Wtf Fox!

Holy shit Fox News