Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020

Zodra het over Fox News gaat moet ik denken aan fox kids haha.

Maar het valt ook onder hetzelfde bedrijf volgens mij.

36 likes

O ja is zo! Dacht dat het al meer waren gezien hoeveel moeite ik moet doen om het bij te houden haha

1 like

Toch heb ik vandaag een uurtje naar Fox News gekeken (is dat hetzelfde?) En ik vond het verrassend genuanceerd. Ik had een vreselijk verhaal verwacht, maar het ging heel lang over dat Trump geen enkel bewijs heeft overlegd voor zijn bewereningen van fraude, dat zij dat ook niet hebben gevonden. Een GOP senator werden erover geinterviewd, die vond dat Trump snel met bewijs moet komen of anders zijn mond moet houden. En verder dat het steeds moeilijker wordt voor Trump om te winnen. En dat hij dat zelf heeft gedaan, door de mail-in ballots af te wijzen. Daardoor durfden zijn aanhangers er geen gebruik van te maken, maar eigenlijk heeft hij daarom een groep voters een middel om te stemmen ontnomen. Kiezers die op de dag zelf vanwege werk/ziekte/iets anders niet konden stemmen.

Het is maar een uurtje, maar het was niet heel raar. De avondshows zijn ook heel anders dan de newsdesk.

2 likes

Ja daarom vind ik het ook niet zo shocking, ze gaan gewoon door op hetzelfde pad. En die minions ook, shit gaat sowieso de fan wel hitten en ik denk niet dat het feit dat fox niet de term presidentelect gebruikt het ene ding gaat zijn waardoor de boel ontploft. Gekkies gonna gek ook zonder fox.

5 likes

18 likes

Ik denk ook dat het vooral angst zaaien is. Wapens zijn legaal, maar zomaar iemand neerschieten op niet-je eigen erf gelukkig niet. (Hehe wat een geluk.) Lijkt me sterk dat al die mensen jarenlange gevangenisstraffen willen riskeren. Al weet je het natuurlijk nooit, sommige mensen zijn gek.

1 like

Zo grappig dat ze Arizona al gecalled hebben en Trump supporters nu “Fox News sucks” roepen op straat.

Eindelijk iets waar iedereen het over eens is.

10 likes

Fox of ex-CEO Roger Aisles is de reden dat Trump zich als president verkiesbaar heeft gesteld.

Oh yes die guy met het brilletje is terug

Oh Van Jones heet ie dus, niet die ouwe dude.

3 likes

Die man heeft vast dit in zijn garage hangen:

image

6 likes

87 likes

Dat is Rozendaal :stuck_out_tongue:

Hahahhahahahahahahahhaha

2020 is ongeëvenaard, dat zeker!

Holy shitballs ik heb net pas CNN aan en ik snap compleet dat sommige hier al 3 dagen gekluisterd aan de buis zitten. Je wordt erin gezogen, daar gaat m’n leven.

33 likes

6 likes

Pak de donuts, hotdogs, pizza, McDonald’s er ook alvast maar bij! :sunglasses:

2 likes

https://twitter.com/locduplilmama/status/1324520466841849857?s=21

3 likes

Mét Cola Light

9 likes

ennnn dan? haha

Kom er nu pas achter dan CNN gewoon op m’n tv zit pfff

5 likes